اخبار داغ

عضو کمیسیون عمران مجلس؛

دولت در زمینه‌ی مسکن هیچ گونه برنامه منسجمی برای اقشار کم در آمد در دستور کار ندارد

دولت در زمینه‌ی مسکن هیچ گونه برنامه منسجمی برای اقشار کم در آمد در دستور کار ندارد
رجبی گفت: دولت در زمینه ی مسکن هیچ گونه برنامه منسجم و منظمی برای اقشار کم در آمد در دستور کار خود ندارد و این موضوع سیاست‌های دولت را در این بخش بسیار مهم با اختلال مواجه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرج‌الله رجبی در گفت‌وگو با آناج در خصوص مسکن اظهار داشت: دولت این طرح را ادامه داده است منتها باید این مسئله بررسی گردد که چرا 110 هزار باب از مساکن مهر بدون متقاضی باقی مانده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: البته جهت ساماندهی منازل بدون متقاضی تصمیصماتی مبنی بر واگذاری 10 الی 15 هزار مسکن به کمیته امداد گرفته شده است.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: از سوی دیگر متقاضیان اصلی این واحدها نیز پول‌های خود را به طور کامل پرداخت نکرده و روال قانونی را طی نمی‌کنند تا واحد به نام خودشان ثبت شود.

,

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درست است که بحث مسکن اجتماعی مطرح گردید ولی ظاهرا منتفی شده اما این را می‌توانیم بگوییم که وزارتخانه در خصوص مسکن مهر سیاست روشنی ندارد و تاکنون هیچ گونه طرح مشخصی را ارائه نداده است.

,

وی با بیان اینکه تنها طرح بازسازی بافت‌های فرسوده بیان شده، اذعان کرد: کف نیازهای ما حداقل در سال نزدیک 600 هزار واحد مسکونی می‌باشد پس در واقع می‌توانم بگویم که دولت یا در این زمینه سیاست خاصی ندارد و یا سیاست روشنی را ارائه نداده است.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به مشکلات موجود در بحث مسکن متذکر شد: یکی از معضلات موجود این است که سازنده‌ها واحدهایی را ساخته‌اند ولی نتوانسته‌اند متقاضی پیدا کنند و سرمایه‌هایشان معطل مانده است.

,

وی افزود: بنابراین مشکل اساسی در بحث مسکن ما این است که باید یک تحرک اساسی در بازار متقاضی‌ها به وجود بیاوریم تا بلکه این واحدهای ساخته شده به فروش برسند و در بخش مسکن رونقی ایجاد شود.

,

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: الان منهای آن قانون که چرا مالیات اخذ نشده، مشکل ایجاد نکردن تحریک در بین متقاضی است.

,

نماینده مردم شیراز در پایان اذعان داشت: دولت در زمینه‌ی مسکن هیچ گونه برنامه منسجم و منظمی برای اقشار کم در آمد در دستور کار خود ندارد و این موضوع سیاست‌های دولت را در این بخش بسیار مهم با اختلال مواجه کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه