اخبار داغ

راه اندازی آب نمای هارمونیک میدان مرکزی شهر جاجرم

راه اندازی آب نمای هارمونیک میدان مرکزی شهر جاجرم
آب نمای هارمونیک میدان مرکزی شهر جاجرم راه اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری جاجرم، محمد مهدی پهلوان شهردار جاجرم در گفتگو با خبرنگار ما دراین خصوص  گفت: عملیات ساخت و نصب آب نمای هارمونیک در مرکز شهر از مهرماه 96 با حضور شرکت آب نور کویر، کلید خورد که شامل 3 لینک با قطر1/5 متر، 3/5 متر و 5/5 متر و حدود 35 نازل می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم, پایگاه خبری جاجرم,


وی با بیان اینکه مساحت این آب نما100 متر  مربع(حوضچه)می باشد افزود: 65 عدد پروژکتور بر روی آن نصب شده است و سیستم آبیاری تحت فشار دارای اتوماسیون که به صورت دستی و هم خودکارعمل میکند را داراست .

,
,


شهردار جاجرم ابراز داشت: این سیستم قابلیت کنترل با پیامک از  هر نقطه ایران را دارد و از قابلیت های دیگر آن نیز، راه اندازی و تغییر نوع کار آن با نرم  افزار و سازه ای است که قابل انتقال به محل دیگر بدون هزینه است.

,
,


محمد  مهدی پهلوان در پایان با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری در شهرداری  جاجرم در راستای رفاه و شادابی شهروندان افزود: به  جهت روح بخشیدن به میدان مرکزی شهر که از مراکز  شلوغ و مرکز خرید و فروش   شهروندان میباشد، این اقدام صورت پذیرفته است که انشاء الله در  بهمن  ماه به بهره  برداری خواهد رسید .

,
,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه