اخبار داغ

5 بهمن ماه؛

مرحله استانی دوازدهمین المپیاد فرش دستباف برگزار می‌شود

مرحله استانی دوازدهمین المپیاد فرش دستباف برگزار می‌شود
رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از برگزاری مرحله استانی دوازدهمین المپیاد فرش دستباف در روز پنج شنبه مورخ پنجم بهمن ماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سعید کاظمی امروز در جمع خبرنگاران پیرامون برگزاری دوازدهمین دوره المپیاد فرش دستباف، اظهارکرد: المپیاد فرش دستباف در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود و مرحله مقدماتی (استانی) آن، پنجم بهمن‌ماه در مراکز دانشگاهی و مؤسسات آموزش علمی و هنرستان‌های کار و دانشِ آموزش و پرورش به صورت تئوری و عملی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه در هر مرحله، مسابقات در سه رشته طرح و رنگ، بافت، رنگرزی در سطح دانش آموزی و در چهار رشته طرح و رنگ، بافت، رنگرزی و مرمت در سطح دانشجویی برگزار می‌شود، افزود: افرادی که بالاترین امتیاز لازم را در مرحله مقدماتی المپیاد کسب کنند به عنوان منتخبین استان به مرحله نهایی المپیاد راه می‌یابند.

,

 

,

وی تصریح کرد: مرحله کشوری ‹‹دوازدهمین المپیاد فرش دستباف›› از هشتم تا دهم اسفندماه امسال در استان اصفهان (شهرستان کاشان) در دو مرحله دانش آموزی و دانشجویی برگزار خواهد شد و پس از برگزاری مرحله نهایی المپیاد، اعلام نتایج و مشخص شدن نفرات برتر در هر رشته، به رسم یادبود جوایزی از سوی مرکز ملی فرش ایران به برگزیدگان اعطاء می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه