اخبار داغ

تحولات سوریه؛

پاکسازی ۱۲۱ شهرک در شمال سوریه توسط نیروهای مقاومت+ نقشه

پاکسازی ۱۲۱ شهرک در شمال سوریه توسط نیروهای مقاومت+ نقشه
نیروهای مقاومت در مرحله اول عملیات خود در شمال سوریه موفق شدند، ۱۲۱ شهرک را به طور کامل پاکسازی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ نیروهای سوری و مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسی در دوماه گذشته عملیات گسترده ای را در استان های«حلب،ادلب و حماه» آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

منابع میدانی اعلام کردند: نیروهای مقاومت بعد از حدود دوماه، شب گذشته مرحله اول عملیات خود را در سه استان شمالی شکور با موفقیت به پایان رساندند.

,

نیروهای جبهه مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسی در مرحله اول موفق شده اند 121 شهرک و ده ها ارتفاع را در شمال شرق استان حماه، جنوب استان حلب و جنوب استان حلب به طور کامل پاکسازی کنند و صدها تروریست را کشته و زخمی کنند.

, , , , maps, maps,

نیروهای مقاومت در محور اول(شمال شرق استان حماه) موفق شدند شهرک های«الرهجان، الشاکوسیه، ام میال، جندیه، حسرات، حجیله و …» را آزاد کرده و ده ها تروریست«جبهه النُصره، احرارالشام، فیلق الشام و …» را به هلاکت رساندند.

,

از محور دوم(جنوب استان ادلب) خبر می رسد، نیروهای مقاومت موفق شدند شهرک های«سنجار، ابودالی، حوا، ام مویلات، عطشان، خوین الکبیر، الشیخ برکه، ام رجیم و …» را به طور کامل پاکسازی کنند و علاوه بر کشته و زخمی کردن ده ها تروریست، خسارت سنگینی را به تجهیزات نظامی آن ها وارد کردند.

,

نیروهای مقاومت همچنین در محور سوم(جنوب استان حلب) توانستند کنترل شهرک های«هویر، تل الضمان، مکتبه، مربعه سلوم، جب التینه، بیشه، جب جاسم، رسم شوکان و …» را در اختیار گرفتند.

,

طبق اعلام رسانه های سوری، با آزادسازی ده ها شهرک و ارتفاع در محور جنوب استان حلب، بخش وسیعی از مناطق تحت اشغال تروریست ها در جنوب ادلب به محاصره نیروهای مقاومت درآمده است و امکان فرار را برای تروریست ها بسیار مشکل کرده است.

,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، مرحله دوم عملیات نیروهای مقاومت در شمال سوریه شامل پاکسازی کامل«جنوب استان حلب،جنوب استان ادلب و شمال شرق استان حماه» است.

,

انتهای پیام/مراسلون

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه