اخبار داغ

فرماندار اسکو؛

براساس دید میدانی و نه گزارشات تصمیم تعطیلی مدارس گرفته می‌شود/ تا ساعت سه صبح پیگیر وضعیت راه‌ها برای تصمیم‌گیری تعطیلی بوده‌ام

براساس دید میدانی و نه گزارشات تصمیم تعطیلی مدارس گرفته می‌شود/ تا ساعت سه صبح پیگیر وضعیت راه‌ها برای تصمیم‌گیری تعطیلی بوده‌ام
محمدزاده گفت: ساعت سه شب و شش صبح با رئیس آموزش پرورش صحبت داشته‌ام که وضعیت برف و نمک‌پاشی مطرح و تصمیم گرفته شد بنابر میزان بارش و نمک‌پاشی‌ها مدارس ما تعطیل نباشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج در خصوص دلیل عدم تعطیلی مدارس شهرستان‌هایی مانند اسکو و شهر جدید سهند، اظهار داشت: ارزیابی ما واقعی و براساس بارش‌ها تصمیم می‌گیریم، میزان بارش شهرستان اسکو و شهر جدید سهند تقریبا یکسان بوده و نمی‌توان به طور مثال مدارس یکی را تعطیل و دیگری را باز اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: شب گذشته بارش‌ها به حدی نبوده که اختلال در رفت‌وآمد وجود داشته باشد و از ساعت 12 شب مسیرها باز و از زمانی‌که بارش‌ها آرام گرفت جهت تسهیل در تردد نمک‌پاشی شروع شد.

,

فرماندار شهرستان اسکو با بیان اینکه خود  ساکن شهرستان اسکو هستم و فرزندانم نیز در اینجا تحصیل می‌کنند، عنوان کرد: ساعت سه شب و شش صبح در گف‌وگو با رئیس آموزش پرورش و ارزیابی وضعیت تصمیم بر این شد که مدارس ما تعطیل نباشد.

,

محمدزاده با اشاره به تعطیلی‌های سال گذشته مدارس در شهر جدید سهند تاکید کرد: شاید برخی‌ها براساس گزارشات تصمیم بگیرند اما من به صورت میدانی و بعد از دیدن میزان بارش‌ها تصمیم می‌گیرم، در شهرستان اسکو 30 هزار دانش‌آموز داریم که نمی‌توان به راحتی تصمیم گرفت که از تحصیل باز مانده و به این مساله نیز فکر می‌کنیم.

,

وی در پایان خاطرنشان ساخت: در خصوص شهر جدید سهند ملاحظاتی مانند گستردگی شهر و طی مسافت بین فازها را در نظر گرفته و براساس آن تصمیم می‌گیریم و شاید در این مورد انعطاف بیشتری نیز نسبت به تعطیلی‌های شهر تبریز داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه