اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی نسیم شهر:

شهرداری برای احیای بافت‌های فرسوده بسته تشویقی ارائه می دهد

شهرداری برای احیای بافت‌های فرسوده بسته تشویقی ارائه می دهد
رئیس شورای اسلامی نسیم شهر گفت: در راستای حمایت از نوسازی و بهبود بافت‌های فرسوده شهر، به شهروندان بسته تشویقی ارائه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی حسنلو رئیس شورای اسلامی نسیم شهر در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به نگرانی‌های شهروندان از افزایش تعرفه عوارض ساخت و ساز، بیان داشت: تعرفه ساخت و ساز در سال آینده هیچگونه افزایشی نخواهد داشت، که این تصمیم در حمایت از ساخت و سازها و رونق شهر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی باتاکید براینکه تعرفه عوارض فضای سبز و آتش نشانی نیز در سال 97 کاهش می یابد، تصریح کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و رونق کسب و کار و ساخت و ساز در نسیم شهر تصمیم گرفته شد، افزایش تعرفه در حوزه ساخت و ساز نداشته باشیم و عوارض سال 97 بر مبنای تعرفه عوارض سال 96 محاسبه و اخذ شود.

,

حسنلو همچنین به اهمیت عوارض ساخت و ساز برای شهرداری‌ها، گفت: عوارض ساخت و ساز و فروش تراکم به عنوان تأمین کننده بخشی از هزینه‌های اداره و عمران و آبادانی شهر، همه ساله و پس از بحث و بررسی‌های کارشناسی و تصویب نهایی شورای اسلامی نسیم شهر جهت اخذ در طول سال به شهرداری ابلاغ می شود.

,

وی در ادامه باتاکید بر اهمیت احیای بافت‌های فرسوده شهر، اذعان داشت: به این منظور بسته تشویقی پروانه ساخت و ساز به شهروندان ارائه می گردد که در بسته‌ تشویقی شورای اسلامی و شهرداری نسیم شهر نگاه ویژه‌ای به بافت فرسوده شده است.

,

رئیس شورای اسلامی نسیم شهر درپایان با تشریح جزئیات این بسته تشویقی، خاطرنشان کرد: در بسته تشویقی 50 درصد تخفیف در ردیف‌های تعرفه عوارض صدور پروانه برای ساختمان‌هایی که در بافت فرسوده نسیم شهر قرار دارند در نظر گرفته شده است و مهلت پروانه ساخت 2 ساله بوده و اولین تمدید آن نیز رایگان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه