اخبار داغ

آخرین خبر از فیلم بهروز شعیبی در جشنواره فجر

آخرین خبر از فیلم بهروز شعیبی در جشنواره فجر
لوگو فیلم سینمایی "دارکوب" سومین ساخته بلند سینمایی بهروز شعیبی که قرار است در جشنواره‌ی فیلم فجر به نمایش دربیاید، رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  طبق گزارش رسیده، این فیلم که قرار است سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید، هم اکنون در آخرین مراحل فنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طراحی لوگو و موشن گرافی "دارکوب" برعهده کارگاه طراحی سه در چهار است که پیش از این تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی فیلم سینمایی "سیانور" را نیز به عهده داشتند.
,
,

مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم پور، هادی حجازی فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم‌رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی‌منش، ندا عقیقی و امین حیایی بازیگران فیلم هستند که هر کدام نقش‌های متفاوتی را در "دارکوب" ایفا کرده‌اند. "
,
,

در خلاصه داستان این فیلم آمده: هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینی عزیزت تصمیم گرفته تنها باشه. تو از دیدنش، از شنیدن صداش لذت می‌بری، اما اون در‌ها رو بسته و تنهایی رو جای تو انتخاب کرده… هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینی تنها شدی. عزیزانت رو می‌بینی و دوستشون داری، ولی همه تو رو انکار می‌کنن. در‌ها رو به روت بستن و تو تنها شدی. تنهایی باتلاقه…»
"دارکوب" محصول موسسه سیمای مهر به تهیه کنندگی سید محمود رضوی است.
,
,
,
 
,
منبع: ایسنا
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه