اخبار داغ

پارلمان های غربی و آمریکا لانه فساد اخلاقی

پارلمان های غربی و آمریکا لانه فساد اخلاقی
نائب رئیس مجلس نمایندگان فرانسه دنیس بوبان پس از فاش شدن اقدامش در آزار و اذیت جنسی در ماه مه ۲۰۱۶ علیه همکارش ساندرین روسو در رسانه ها مجبور به استعفا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگانا،پشت شعارهای پرزرق برق و ادعاهای فریبنده ، میکروفن و رسانه های قدرتمند، کت و شلوارهای گران قیمت خیره کننده و اصطلاحات دهان پرکن مانند: آزادی، دموکراسی و حقوق زنان و معانی متعالی اخلاقی و درخواست ترویج دموکراسی در پارلمان غربی و آمریکایی، بسیاری از حوادث تکان دهنده نهفته است که که بخش تاریک این موسسات پرطمطراق و نهاد های بقول خودشان مهد واژه دموکراسی های بزرگ در جهان تحت فشار سخت ترین انتقادهای آتشین حتی افکار خود غربی ها  قرار گرفته است در این رابطه گزارشی به شرح زیر تهیه شده است که بنظر شما می رسانم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا،,

 مطبوعات انگلیس در مورد بیش از 24 هزار تلاش برای ورود به سایت های مستهجن اینترنتی از کامپیوترهای پارلمان آن کشور گزارش می دهند اما این گزارش تنها به افشای این رسوائی ها بسنده نمی کند بلکه از جرایم جنسی جدی مقامات ارشد به ویژه در حوادثی مربوط به آزار و اذیت جنسی همکاران یا زیر دستان در قدیمی ترین نهادهای به اصطلاح دموکراتیک جهان، رونمایی می کند و از لیست بلند بالای کنار زدن ها و استعفای بسیاری از صاحب منصبان  اروپایی از جمله معاون رئیس پارلمان فرانسه معاون نخست وزیر انگلیس و سخنگوی مجلس نمایندگان ایالات متحده به عنوان نمونه های آشکار شده پرده بر می دارد.

,

رسوایی نائب رئیس مجلس فرانسه

, رسوایی نائب رئیس مجلس فرانسه,

نائب رئیس مجلس نمایندگان فرانسه دنیس بوبان پس از فاش شدن اقدامش در آزار و اذیت جنسی  در ماه مه 2016 علیه همکارش ساندرین روسو در رسانه ها مجبور به استعفا شد علاوه بر خانم ذکر شده هفت زن دیگر از حزب سبز انگلیس همین اتهام را علیه او مطرح کردند.

,

از سوی دیگر روزنامه فرانسوی لیبراسیون در اکتبر 2016 گزارش داد: بونن تنها مورد فردی در این رابطه نیست بلکه باید گفت: این روند با پنهانکاری شدید همراه با این مسائل قضایای وحشتناکی در فرانسه سانسور می شود فرنیک آش عضو پارلمانی سابق فرانسه  در اظهار نامه مطبوعاتی توضیح داده است بوبان اولین کسی نیست که به این ماجرا آلوده بوده او در طول فقط پنج ماه در لیست این اعمال غیر اخلاقی نفر 14 در بین مسئولین رده بالای متهم قرار گرفته است.

,

با این اوصاف موضوع جرایم خلاف عفت عمومی در عرصه سیاست فرانسه بسیار گسترده است. همان نشریه نامه ی منتشر کرده است که حاوی امضای 500 زنان برجسته فرانسوی است که رفتار غیر طبیعی برخی از همکاران خود را محکوم می کنند افرادی که متعلق به همه گروه های سیاسی هستند و مسئولیت های مختلفی دارند و بدلیل عدم پیگیری مراجع ذیربط پاسخگو نیستند و به همین دلیل مجازات نشده اند.

پارلمان انگلیس سینمایی برای تماشای فیلم های غیراخلاقی

در 21 دسامبر 2017 در پایان سال گذشته دیمین گرین (معاون نخست وزیر) پس از پذیرفتن اینکه وی در سال 2008 در حالی که عضو پارلمان بوده است، اظهارات گمراه کننده درباره وجود محتواهای ضد اخلاقی در رایانه پارلمان ارائه کرده است  اجباراً جایگاه خود را ترک کرده است. استعفای گرین یک ماه پس از آنکه دو سال پیش یک زن او را متهم به آزار و اذیت جنسی در یک میخانه در انگلیس کرد صورت گرفت، مسئله مشاهده فیلم های مورد اشاره و تلاش برای ورود به صفحه ی اختصاصی آنها در پارلمان انگلستان امری رایج است.

,
,
, پارلمان انگلیس سینمایی برای تماشای فیلم های غیراخلاقی,
,
,

گزارش روزنامه ایندیپندنت در تاریخ 8 ژانویه نشان می دهد بیش از 24هزار اقدام برای ورود به سایت اینترنتی در پارلمان آن کشور که در آن اعضای رسمی نمایندگان مجلس و کارمندان و همچنین کسانی که در آنجا تلاش در این مورد داشته اند ثبت شده است این آمار ارائه شده از کمیسیون آزادی اطلاعات خلال دوره ای از ژوئن 2017 تا اکتبر 2017 است که معادل حدود 160 تلاش برای ورود به سایت ها به طور متوسط در روز مطرح شده است. در محدوده وسیع تر، تعداد تلاش های انجام شده از ماه مارس تا اکتبر سال 2017 بیش از 30 هزار بود که بیش از 9000 تلاش در ماه سپتامبر به تنهایی انجام گرفته است.

,

تعداد موارد چنین تلاشهایی در سال 2017 نسبت به سالهای گذشته با بیش از 113 هزار تلاش در سال 2016 پس از رسیدن به بیش از 213 هزار نفر در سال 2015 در سال 2014 تا 274 هزار تلاش و حدود 350 هزار نفر در سال 2013 انجام شده است.تاثیر این ارقام   تکان دهنده باعث شده است.

,

نه تنها در مورد تلاش برای دسترسی به سایت های غیر اخلاقی در پارلمان انگلیس، بلکه همچنین گزارش های تب آزار جنسی در رسیدن به این نهاد قانون گذاری نگرانی دولت انگلیس افزایش یافته به نحوی که ترجیح داده اند تا پیگیری اتهامات و تحقیقات را به شکلی به عقب بیا ندازند.

,

 پارلمان اروپا مرتع آزار جنسی زنان

,  پارلمان اروپا مرتع آزار جنسی زنان,

یکی از قربانیان آزار جنسی در آن موسسه من نگران از دست دادن کارم شرم آور بودن سرگذشتم و از بین بردن زندگی حرفه ای بودم پارلمان اروپا، موسسه ای که همیشه اظهارات و قوانینی را مطرح کرده است که از حقوق زنان توانمند سازی و حمایت از حقوق زنان دفاع می کند خود  توسط یک عضو پارلمان اروپا محکوم شده است استفن ازدواج کرده و پدر دو نفر، نشان داده است که چرا هیچ شکایتی رسمی علیه آزار و اذیت صورت نگرفته است.این قربانی به همراه 10 قربانی دیگر شهادت داده اند. از افرادی هستند که حاضرند در برابر آذیت و آزار جنسی که در پارلمان اروپا رنج می برند شهادت دهند.

,

 گواهی این افراد در گزارش روزنامه انگلیسی تایمز در عنوان آن نشان می دهد پارلمان اروپا به سر چشمه آزار و اذیت جنسی علیه زنان تبدیل شده است و در گزارش خود می نویسد: که قربانیان حاضر به ذکر نام خود نشده اند معمولا از مرد متجاوز نیز نام نبرده اند، و حتی شکایتی رسمی در ترس برای از دست دادن شغل ارائه نکرده اند اشاره کرده اند که متجاوزان نمایندگان ارشد پارلمان اروپا و شخصیت های مختلف از طیف های متنوع سیاسی برخی از آنها وزرای سابق بیفس کوشی 71 ساله ( وزیر سابق محیط زیست  فرانسه و عضو پارلمان اروپا) از مجموع متهمین هستند.

,

در میان قربانیان، یک زن جوان در پارلمان اروپا این نهاد را به عنوان کانون آزار و اذیت جنسی توصیف کرده است زیرا نمایندگان آن با استخدام دستیاران زن جوان احساس می کنند که به کسی پاسخگو نیستند در حالی که دیگری شکایت کرده است که نمایندگان پارلمان اروپا آنان را مثل یک تکه گوشت می بینند.

,

بدترین مکانی که زنان در آمریکا مورد آزار و اذیت قرار می گیرند کجاست؟

, بدترین مکانی که زنان در آمریکا مورد آزار و اذیت قرار می گیرند کجاست؟,

مشکل آزار و اذیت جنسی نشان دهنده بزرگترین مشکلات در امریکا است که توسط سایت نیو ریپابلیک جدید آمریکا توصیف شده است، اما آن موضوع تکان دهنده توسط نیویورک تایمز تایید در تشریح شده است که دو سالن کنگره امریکا مجلس سنا و مجلس نمایندگان یکی از بدترین مکان ها در کل ایالات متحده برای آزار و اذیت زنان در سطح بالا و بی سابقه ای است.

,

سایت فاکس آمریکا نیز توضیح داده است که کنگره ایالات متحده امریکا زمینی حاصلخیز برای آزار و اذیت جنسی در نظر گرفته شده، در گزارش خود ذکر می کند که تنها دفتر شکایات کنگره 198 مورد شکایت رسمی از آزار و اذیت جنسی را از مقر کنگره دریافت کرده است.

,

در کمتر از دو ماه پیش آل فرانکین (سناتور دموکرات سنا) که در اواسط نوامبر 2017  توسط لیان تویدن(مجری مشهور برنامه های ورزشی آمریکا ) او را متهم به آزار و اذیت جنسی کرد این سناتور با معذرت خواهی از استعفا فرار کرد اما افکار عمومی در تاریخ 21 دسامبر 2017 در پایان سال گذشته از او خواستند استعفا دهد.

,

اخیرا،بسیاری از زنان تونی کورنیش عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان ایالات مینسوتا و رئیس کمیته بهداشت عمومی آن مجلس را متهم به آزار جنسی کردند بطوری که او در پایان ماه نوامبر 2017 حدود دو هفته قبل از  همکارش یعنی یک دموکرات در مجلس نمایندگان استعفا داد او نیز متهم به آزار و اذیت جنسی زنان در دوران  عضویت خود در کنگره شده بود.

,

جف هوور، سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا که توسط یک عضو از کارکنان آن موسسه متهم به آزار و اذیت جنسی شده بود مجبور شد در ماه نوامبر 2017 به عنوان سخنگوی کنگره در حالی که یک عضو کنگره باقی می ماند استعفا داد. فایث وینتر همکارش نیز  حداقل 11 اتهام آزار جنسی به او وارد شده بود بیش از 32 هزار آمریکایی تقاضای استعفای او را امضا کردند.

, جف هوور، سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا که توسط یک عضو از کارکنان آن موسسه متهم به آزار و اذیت جنسی شده بود مجبور شد در ماه نوامبر 2017 به عنوان سخنگوی کنگره در حالی که یک عضو کنگره باقی می ماند استعفا داد. فایث وینتر همکارش نیز  حداقل 11 اتهام آزار جنسی به او وارد شده بود بیش از 32 هزار آمریکایی تقاضای استعفای او را امضا کردند., جف هوور، سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا که توسط یک عضو از کارکنان آن موسسه متهم به آزار و اذیت جنسی شده بود مجبور شد در ماه نوامبر 2017 به عنوان سخنگوی کنگره در حالی که یک عضو کنگره باقی می ماند استعفا داد., فایث وینتر همکارش نیز  حداقل 11 اتهام آزار جنسی به او وارد شده بود بیش از 32 هزار آمریکایی تقاضای استعفای او را امضا کردند.,

ویزلی گلدمن که با سیاست ضد همجنس بازی خود را مطرح کرد پس از کشف رابطه جنسی اش با یک مرد در دفتر کنگره خود در 25 نوامبر 2017 استعفا داد. این تنها مواردی از موارد فزاینده در چند هفته گذشته از ماه نوامبر سال 2017 که کمتر رسانه ی شده است.

, ویزلی گلدمن که با سیاست ضد همجنس بازی خود را مطرح کرد پس از کشف رابطه جنسی اش با یک مرد در دفتر کنگره خود در 25 نوامبر 2017 استعفا داد. این تنها مواردی از موارد فزاینده در چند هفته گذشته از ماه نوامبر سال 2017 که کمتر رسانه ی شده است., ویزلی گلدمن که با سیاست ضد همجنس بازی خود را مطرح کرد پس از کشف رابطه جنسی اش با یک مرد در دفتر کنگره خود در 25 نوامبر 2017 استعفا داد. این تنها مواردی از موارد فزاینده, در چند هفته گذشته از ماه نوامبر سال 2017 که کمتر رسانه ی شده است.,

این روند ضد اخلاقی تنها در دموکراسی های غربی و آمریکا متوقف نمی شود بلکه در اسرائیل که خود را به اصطلاح به عنوان تنها دموکراسی در شرق میانه توصیف می کند. در این راستا گزارش های فراوان و مستمری به گوش می رسد وزیر فرهنگ سابق اسرائیلی(زن) از آزار و اذیت مقامات ارشد در کنست اتفاق افتاده سخن گفته است مقامات ارشد در کنیست مجاز بودند به نحوی به من مورد آزار و اذیت برسانند اما من از آنها دور شدم او افزود: تلاش برای ابدی کردن خاموشی موشه کاتساو رئیس جمهور اسبق اسرائیل در زندان بخاطر ترس از جنجال آفرینی شاکیان بود.

, این روند ضد اخلاقی تنها در دموکراسی های غربی و آمریکا متوقف نمی شود بلکه در اسرائیل که خود را به اصطلاح به عنوان تنها دموکراسی در شرق میانه توصیف می کند. در این راستا گزارش های فراوان و مستمری به گوش می رسد وزیر فرهنگ سابق اسرائیلی(زن) از آزار و اذیت مقامات ارشد در کنست اتفاق افتاده سخن گفته است مقامات ارشد در کنیست مجاز بودند به نحوی به من مورد آزار و اذیت برسانند اما من از آنها دور شدم او افزود: تلاش برای ابدی کردن خاموشی موشه کاتساو رئیس جمهور اسبق اسرائیل در زندان بخاطر ترس از جنجال آفرینی شاکیان بود., این روند ضد اخلاقی تنها در دموکراسی های غربی و آمریکا متوقف نمی شود بلکه در اسرائیل که خود را به اصطلاح به عنوان تنها دموکراسی در شرق میانه توصیف می کند. , در این راستا گزارش های فراوان و مستمری به گوش می رسد وزیر فرهنگ سابق اسرائیلی(زن) از آزار و اذیت مقامات ارشد در کنست اتفاق افتاده سخن گفته است مقامات ارشد در کنیست مجاز بودند به نحوی به من مورد آزار و اذیت برسانند اما من از آنها دور شدم او افزود: تلاش برای ابدی کردن خاموشی موشه کاتساو رئیس جمهور اسبق اسرائیل در زندان بخاطر ترس از , جنجال آفرینی شاکیان بود.,

در یک مقیاس بزرگتر نظرسنجی کانال دوم اسرائیل در سال 2016 در رابطه با سوء استفاده و تعرض جنسی با بررسی نظرات تعدادی از نمایندگان زن پارلمانی اسرائیلی تعدادی از نمایندگان زن کنیست 32 زن این مطالعه نشان داد که حداقل 28 نماینده زن در معرض  آزار و اذیت جنسی قرار گرفته بودند و این بدان معنی است که 87.5 درصد نماینده از مجموع نمایندگان کنیست در طول دوره حضور خود و کنیست مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند.

 منابع:

    Of course Congress has a huge...harassment problem, too
    Congress is a breeding ground for harassment
    Plus de 80% des femmes parlementaires victimes de ... ou de violence
    Damian Green to receive £17,000 pay-off after being sacked for 'lying' about pornography on his computer
    Over 24,000 attempts to access porn sites from parliamentary computers since election, data confirms
    Porn websites visited 250,000 times on parliament computers
    EU parliament exposed as ‘hotbed of ... harassment’
    Al Franken resigned amid ... misconduct allegations, but Democrats aren’t making him leave in disgrace
    Minnesota lawmaker, lobbyist accuse Rep. Tony Cornish of... harassment
    Multiple women accuse Minnesota state Senator Dan Schoen of .... harassment
    Amid ... misconduct allegations, state Sen. Dan Schoen formally resigns, wants to stay a Cottage Grove cop
    32,000-Plus Demand Resignation of Rep Steve Lebsock, Alleged ... Harasser
    Anti-LGBT politician resigns after being 'caught having ...with man in his office'
   

, در یک مقیاس بزرگتر نظرسنجی کانال دوم اسرائیل در سال 2016 در رابطه با سوء استفاده و تعرض جنسی با بررسی نظرات تعدادی از نمایندگان زن پارلمانی اسرائیلی تعدادی از نمایندگان زن کنیست 32 زن این مطالعه نشان داد که حداقل 28 نماینده زن در معرض  آزار و اذیت جنسی قرار گرفته بودند و این بدان معنی است که , در یک مقیاس بزرگتر نظرسنجی کانال دوم اسرائیل در سال 2016 در رابطه با سوء استفاده و تعرض جنسی با بررسی نظرات تعدادی از نمایندگان زن پارلمانی اسرائیلی تعدادی از نمایندگان زن کنیست 32 زن این مطالعه نشان داد که حداقل 28 نماینده زن در معرض  آزار و اذیت جنسی قرار گرفته بودند و , این بدان معنی است که , 87.5 درصد نماینده از مجموع نمایندگان کنیست , 87.5 درصد نماینده از مجموع نمایندگان کنیست , 87.5 درصد , 87.5 درصد , در طول دوره حضور خود و کنیست مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند. , در طول دوره حضور خود و کنیست مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند. , در طول دوره حضور خود و کنیست , در طول دوره حضور خود و کنیست ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه