اخبار داغ

معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه قم:

دشمن با طراحی فتنه اخیر به دنبال جبران شکست‌های خود در منطقه بود

دشمن با طراحی فتنه اخیر به دنبال جبران شکست‌های خود در منطقه بود
معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه قم با اشاره به فتنه‌ اخیر در کشور گفت: اغتشاشات اخیر مانند فتنه ۸۸ به دلیل شکست‌های پی در پی دشمنان نظام اسلامی از پیشرفت‌های ایران اسلامی در منطقه، با سوء استفاده از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم طراحی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، سردار علی‌اکبر علیزاده معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه قم در یادواره شهدای فرهنگی ساوه که در سالن سلمان ساوجی این شهر برگزارشد نقش آموزش و پرورش را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مهم دانست و گفت: مدارس در نظام اسلامی علاوه بر ارائه آموزش‌های علمی و مهارتی باید در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در بین دانش‌آموزان گام‌های مؤثری بردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر,

وی افزود: معلمان و دانش‌آموزان بسجی همیشه با حضور داوطلبانه خود در مسیر پاسداری از نظام اسلامی، مسئولیت‌پذیری خود را ثابت کرده‌اند که این روحیه بایستی برای آشناسازی نسل‌های آینده با سیره و آرمان‌های شهدا حفظ شود.

,

علیزاده بیان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل با هدف استقلال جمهوری اسلامی ایران و رهایی از سلطه شرق و غرب شکل گرفت و به پیروزی رسید و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمل این آزادی‌خواهی ملت ایران را نداشتند از همان ابتدا جنگ سخت را به ملت ایران تحمیل کردند.

,

وی ادامه داد: دشمن از هر ابزار و توطئه‌‌ای برای تحقیر و نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد ولی به پشتوانه ایمان و فرهنگ ایثار و مقاومت ملت ایران در هیچ یک از توطئه‌ها و حربه‌های خود موفق نبوده است.

,

علیزاده با اشاره به تاکید دین اسلام بر علم آموزی اظهار کرد: ایران از مراکز بزرگ علمی در طول تاریخ اسلامی بوده است، اما در زمان رژیم ستم‌شاهی، با وجود مراکز علمی و پزشکان برجسته ایرانی برای یک عمل جراحی ساده پزشکان اسرائیلی را بر دانشمندان ما ترجیح می‌دادند.

,

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروزه این علم در خدمت مردم انقلابی است، چراکه اسلام برترین دین خدا است و برای کمال انسان برنامه دارد.

,

معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه قم با اشاره به فتنه‌ اخیر در کشور گفت: اغتشاشات اخیر مانند فتنه ۸۸ به دلیل شکست‌های پی در پی دشمنان نظام اسلامی از پیشرفت‌های ایران اسلامی در منطقه، با سوء استفاده از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم طراحی شد.

,

وی ادامه داد: ایران اسلامی تکیه‌گاه اصلی محور مقاومت بود به همین خاطر دشمنان امنیت ما را نشانه گرفتند.

,

علیزاده تصریح کرد: دانش‌آموزان به عنوان نسل‌ آینده این مملکت با هوشیاری کامل خوب درس بخوانند و بدانند که این کشور امانتی  از شهدای دانش‌آموز و معلمان شهید است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه