اخبار داغ

هشدار صریح آیت‌الله مکارم به روحانی

هشدار صریح آیت‌الله مکارم به روحانی
آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به سخنان یکی از مسئولان کشور در جواز نقد معصومین (ع)، ضمن هشدار صریح به وی گفت: ائمه معصومین(ع) خط قرمز ما هستند و معصوم بودن آنان از خطا و اشتباه از مسلمات مذهب شیعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی امروز در درس خارج خود در مسجد اعظم قم با اشاره به سخنان یکی از مسئولان کشور در جواز نقد معصومین، ضمن هشدار صریح به وی گفت: ائمه معصومین (ع) خط قرمز ما هستند و معصوم بودن آنان از خطا و اشتباه از مسلمات مذهب شیعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی خطاب به آن مسئول کشور گفت: شما بگویید که کسی در کشور معصوم نیست و قابل نقد هستند دیگر چکار به زمان معصومین دارید و این کار و حرف شما چه ضرورتی دارد؟

آیت‌الله مکارم شیرازی افزود: در شرایط کنونی کشور که نیاز مبرم به وحدت داریم و از طرفی هم تضعیف قوای سه گانه کشور به مصلحت نیست، این گونه حرف زدن جامعه را ملتهب می‌کند و باعث دردسر بیشتر برای دولت می‌شود.

این مرجع تقلید با اشاره به بعضی حرف‌ها که گفته می‌شود این سخنان مسئول کشور برای منحرف کردن ذهن مردم از مشکلات واقعی کشور است، تاکید کرد: خود شما با این طرز حرف زدن این باور را تقویت می‌کنید.

وی افزود: شما مسئول کشور کار اصلی‌تان انجام این سه کار مهم برای کشور است، اول جلوگیری از گرانی، ایجاد اشتغال خصوصا برای جوانان تحصیل کرده و اصلاح فضای مجازی به گونه‌ای که همه مشکلات مردم را حل کند و مفاسد کنونی را نیز نداشته باشد.

این مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مفاسد کنونی فضای مجازی افزود: این فضای مجازی که به تازگی رفع فیلتر شده تمام اختیارات آن به دست صهیونیست هاست و به ایرانی‌ها نیز اجازه داده که وارد آن شوند که این خود به نوعی نوکر بی اختیار بودن صهیونیست هاست.

آیت الله مکارم شیرازی خطاب به مسئولان گفت: اگر بار دیگر این فضای مجازی سبب اغتشاش شود، مردم دیگر شما‌ها را نخواهند بخشید.

وی در پایان گفت: شرایط کنونی کشور به گونه‌ای است که همه باید متحد باشیم و قوای سه گانه حفظ شود، اما به شرطی که خودشان نیز خودشان را حفظ کنند و دست به دست هم دهند تا مشکلات واقعی مردم حل شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

منبع: حوزه

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه