اخبار داغ

امام جمعه شهرستان آبیک:

انتقاد پذیری دولت دوازدهم واقعیت ندارد/ سخنان اخیر آقای روحانی بی‌پایه و اساس است

انتقاد پذیری دولت دوازدهم واقعیت ندارد/ سخنان اخیر آقای روحانی بی‌پایه و اساس است
امام جمعه شهرستان آبیک با تصریح بر اینکه سخنان رئیس جمهور در مورد انتقاد از معصومین بی پایه و اساس است گفت: این تفکر اگر اصالت داشته باشد اسلامی نیست و انحرافی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی امام جمعه شهرستان آبیک در گفت‌وگو با  شاخص، در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور درمورد انتقاد از پیامبر و معصومین اظهار کرد: آقای رئیس جمهور در این مسئله خطای بزرگی را مرتکب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   شاخص,

وی با بیان اینکه به جز امامان معصوم (ع) هیچ معصومی نه تنها در کشور بلکه در هیچ کجای عالم وجود ندارد افزود: توبه، بهترین و کم هزینه‌ترین راه برای جبران چنین اظهارات اشتباه است.

,

امام جمعه شهرستان آبیک با اشاره به سخنان حاشیه ساز رئیس جمهور در روزهای اخیر بیان کرد: بر همگان واضح است که هیچ معصومی به جز امامان و پیامبر گرامی اسلام در جهان وجود ندارد لذا مطرح کردن چنین سخنان مبهم و بی پایه اساس باعث انحراف و سیاه نمایی در جامعه می‌شود.

,

موسوی در ادامه با تصریح بر اینکه سخنان رئیس جمهور در مورد انتقاد از معصومین بی پایه و اساس است گفت: این تفکر اگر اصالت داشته باشد، اسلامی نیست و انحرافی است.

,

امام جمعه شهرستان آبیک ابراز کرد: اگر آقای روحانی تا این اندازه به مسئله نقد اهمیت می‌دهد این امر را در دولت خود جاری و ساری کند.

,

وی اضافه کرد: متاسفانه آقای رئیس جمهور هیچگاه نقد را نپذیرفته‌اند و منتقدان دولت را با الفاظ نامناسب و ناشایست مورد هجمه قرار داده‌اند.

,

موسوی عنوان کرد: تا جایی که من بررسی کرده‌ام رئیس جمهور حدود ۵۰ بار با الفاظی همچون بی‌سواد، کاسب تحریم و یک مشت لات به منتقدان خود حمله کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه