اخبار داغ

علیرضا زاکانی مسئول دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر در گفتگو با دانا:

امیدوارم آن کسانی که حرفی می زنند خودشان نیز به حرفشان عمل کنند

امیدوارم آن کسانی که حرفی می زنند خودشان نیز به حرفشان عمل کنند
دکتر علیرضا زاکانی مسئول دبیر خانه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: جشنواره ابوذر یک جنبه بازتاب خدمات و زحماتی را داشت که رسانه ها و خبرنگاران می کشند که به یک نوعی تقدیر بود هرچند قابل قیاس با زحمات آنان نیست.
[

دکتر علیرضا زاکانی مسئول دبیر خانه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: جشنواره ابوذر از یک سو جنبه بازتاب خدمات و زحماتی را داشت که رسانه ها و خبرنگاران می کشند. از این حیث باید از آنها تقدیر کرد، هرچند قابل قیاس با زحمات آنان نیست. از طرفی دیگر یک جهت دهنده ای است به خبرنگاران و رسانه ها برای اولویت هایی  که در گذشته بررسی کرده اند و بتوانند این جهت دادگی را به مسئولین کشور منتقل کنند تا بتوانند زوایا و ابعاد ماجرا را واکاوی کنند. جشنواره ابوذر به نوعی نگاهی به آینده بود که یک رسالت جدید و یک تلاش مضاعفی صورت بگیرد که انشالله رسانه ها بتوانند به اولویت ها و فوریت های جامعه بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

زاکانی در مورد دعوت دولت مردان از رسانه ها به نقد دولت گفت: مقام حرف با مقام عمل خیلی تفاوت دارد. امیدوارم آن کسانی که حرفی می زنند خودشان نیز به حرفشان عمل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه