اخبار داغ

رئیس اداره ثبت احوال آران و بیدگل:

تنها ۲۳ هزار نفر در آران و بیدگل کارت هوشمند ملی دریافت کردند/ کارت‌های ملی قدیمی تا پایان سال اعتبار دارد

تنها ۲۳ هزار نفر در آران و بیدگل کارت هوشمند ملی دریافت کردند/ کارت‌های ملی قدیمی تا پایان سال اعتبار دارد
رئیس اداره ثبت احوال آران و بیدگل، گفت: بیش از ۷۷ هزار ۷۰۰ نفر در شهرستان مشمول طرح دریافت کارت‌ ملی هوشمند هستند که تاکنون حدود ۲۳ هزار نفر نسبت به دریافت یا تعویض کارت‌های ملی قدیمی اقدام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛محمدعلی کاشفی با اشاره به طرح هوشمندسازی کارت ملی و تعویض شناسنامه‌های قدیمی، اظهار کرد: کارت‌های ملی قدیمی تنها تا پایان سال جاری اعتبار دارند و از ابتدای سال ۱۳۹۷ از رده اعتبار خارج می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

رئیس اداره ثبت احوال آران و بیدگل در مورد ویژگی‌های کارت هوشمند ملی تصریح کرد: ورود به جامعه اطلاعاتی، توزیع عادلانه فرصت‌ها، کاهش بسیاری از هزینه‌های دولت، ارائه خدمت با کیفیت بالا و افزایش ضریب امنیتی اسناد هویتی اشخاص از مزایای استفاده از کارت هوشمند ملی است.

,

وی با اعلام این که دریافت خدمات دولتی از سال آینده با کارت هوشمند ملی امکان ‌پذیر خواهد بود، اضافه کرد: شهروندان باید در زمان باقی مانده با مراجعه به دفترهای پیشخوان و اداره ثبت احوال برای دریافت کارت جدید اقدام کنند.

,

کاشفی از تعویض کارت‌های ملی بیش از ۲۹ درصد جمعیت آران و بیدگل خبر داد و افزود: بیش از ۷۷ هزار ۷۰۰ نفر در شهرستان مشمول طرح دریافت کارت‌ ملی هوشمند هستند که تاکنون حدود ۲۳ هزار نفر نسبت به دریافت یا تعویض کارت‌های ملی قدیمی اقدام کردند.

,

وی با بیان این که از این آمار بیش از ۱۳ هزار کارت تا پایان سال ۹۵ صادر شده بود، خاطرنشان کرد: ۹ هزار و ۲۰۰ نفر از ابتدای سال جاری برای دریافت کارت هوشمند اقدام کردند که رشد ۷۵ درصدی نسبت به سال‌های گذشته را نشان می دهد.

,

بر اساس آخرین سرشماری جمعیت شهرستان آران و بیدگل ۱۰۳هزار و ۵۱۷ نفر اعلام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه