اخبار داغ

اجرای مهردرخشان رضوی، گام برای زائران کوی یار

اجرای مهردرخشان رضوی، گام برای زائران کوی یار
چند وقتی است که اجرای طرح مهردرخشان رضوی و اعزام افرادی که برای تاکنون به مشهدالرضاء(ع) سفر نکرده اند، افراد بالای 40 سال برای نخستین مرتبه چشمانشان به بارگاه امام هشتم(ع) منور می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ چند وقتی است که اجرای طرح مهردرخشان رضوی و اعزام افرادی که برای تاکنون به مشهدالرضاء(ع) سفر نکرده اند، افراد بالای 40 سال برای نخستین مرتبه چشمانشان به بارگاه امام هشتم(ع) منور می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

 متنعم شدن از غذای متبرک حضرت رضا(ع) و شرکت در ویژه برنامه های فرهنگی حرم مطهر رضوی برنامه های جانبی این سفر زیارتی است که آستان قدس رضوی برای کاروان های این طرح تدارک دیده است.

,

هزینه های رفت و برگشت با همکاری خیران انجام می شود تا زائران بار اولی که توفیق زیارت ثامن‌الحجج امام رضا(ع) را به دلایلی از جمله ضعف توان مالی برایشان روی نداده، به زیارت امام رضا(ع) بروند.

,

این طرح در سطح شهرستان تویسرکان نیز با اعزام 45 زائر به مشهد مقدس اجرایی شده و برای اعزام های بعدی نیاز به ورود خیران بیشتری است، چرا که هنوز هستند افراد بسیاری که شاید یک مرتبه زائر امام رضا(ع) نبوده اند.

,

بدون تردید مشارکت خیران در این امر خداپسندانه دل های بسیاری را شاد می کند، دل هایی که با دیدن گنبد رضوی از تلویزیون روانه مشهدالرضاء(ع) می شود و اشک هایی که از گونه ها جاری می شود و تنها آرزوی آن را دارند که برای یک مرتبه هم شده پابوس حرم رضوی شوند.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه