اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

گزارش برخی مدیران در شهرستان منطبق بر واقعیت نیست/ با محافظه کاری، میاندوآب به این روز افتاده است/ مصوبات جلسات باید اجرایی شوند

گزارش برخی مدیران در شهرستان منطبق بر واقعیت نیست/ با محافظه کاری، میاندوآب به این روز افتاده است/ مصوبات جلسات باید اجرایی شوند
فرماندار میاندوآب گفت: برخی مدیران شهرستانی گزارش می دهند که آقا همه چیز حل است ولی واقعیت اینگونه نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، ناصر امیری امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در سخنانی با تاکید بر اینکه باید مصوبات جلسات اجرایی شوند، اظهار کرد: متاسفانه برخی نسبت به مصوبات بی تفاوت بوده و هر جلسه مصوبات مربوط به آنها تکرار می شود در حالی که مصوبات جلسات باید اجرایی شوند تا نتیجه بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه این وضعیت مورد قبول نیست و ۱/۵ سال است که کار عمرانی در این شهر خوابیده است، افزود: به خاطر مردم کار کنید و اگر نمی توانند بگویید تا بدانیم و تکلیف ما را روشن شود.

,

وی با اشاره به اینکه در میاندوآب ثبات مدیریت حاکم شده و ما از مدیران حمایت می کنیم ولی این بدین معنا نیست که مدیران کار نکنند، گفت: وقتی از مدیران حمایت می کنیم باید آنها احساس مسئولیت کنند، برخی مدیران شهرستانی گزارش میدهند که آقا همه چیز حل است ولی واقعیت اینگونه نیست.

,

امیری با بیان اینکه نباید محافظه کاری کرد،  تصریح کرد: در مدیریت محافظه کاری جواب نمی دهد و  با محافظه کاری، میاندوآب به این روز افتاده است.

,

فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه برخی اعضای جلسه متاسفانه فقط توجیه می کنند، اظهار کرد:عدم اجرایی شدن مصوبه، جای توجیه ندارد و در شهرستان میاندوآب نیز همه متفق القول از کسی حمایت می کنیم که کار و تلاش کند نه اینکه خود را به این و آن و فرماندار و دیگری وصل کند تا جایگاهش را حفظ کند.

,

وی با اشاره به اینکه مسئول باید شجاع و نترس باشد، افزود: کسی که همه مسائل را به گردن فرماندار می اندازد و همه چیز را منوط به فرماندار می کند، نشان از ضعف وی هست.

,

امیری  تصریح کرد: باید کار کارشناسی انجام شود و کارها کارشناسی شده پیش رود و مسئولان و مدیران نیز پیگیر درخواست ها و مشکلات باشند تا نتیجه بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه