اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش کوهپایه:

همایش پیاده روی خانوادگی در کوهپایه برگزار می شود

همایش پیاده روی خانوادگی در کوهپایه برگزار می شود
آقابابایی رئیس اداره ورزش و جوانان بخش کوهپایه از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در روز جمعه ۲۹ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در شهر کوهپایه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازاصفهان شرق ،هادی آقابابایی اظهار کرد: ورزش در عصر حاضر به عنوان بهترین راهکار برای سلامت جسمی و حتی روانی جامعه شناخته شده است و لزوم توجه بیشتر به ورزش همگانی و گروهی در میان مردم احساس می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

وی افزود: پیاده روی خانوادگی حرکتی نمادین در جهت تشویق خانواده‌ها برای توجه بیشتر به امر ورزش و سلامتی و حتی تغییر نگاه به فعالیت ورزشی و تحرک به عنوان یکی از مهمترین عوامل پیشگیری کننده از بسیاری بیماری‌ها است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش کوهپایه با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در روز جمعه ۲۹ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در شهر کوهپایه، تصریح کرد: این همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی گرامیداشت هوای پاک همراه با برنامه های شاد فرهنگی ورزشی و اهدا جوایز نفیس به قید قرعه برگزار خواهد شد.

,

آقابابایی در ادامه گفت: بدون شک بدون فراهم کردن بستر فرهنگی مناسب در جهت همگیر کردن ورزش در خانواده‌ها نمی توان جامعه ای شاد و پویا و با انگیزه‌ای را متصور شد.

,

وی خاطرنشان کرد: این همایش در تعامل و همکاری شهرداری و شورای شهر کوهپایه، هیئت همگانی و اداره ورزش و جوانان بخش کوهپایه برگزار خواهد شد.

,

هادی اقا‌بابایی بیان کرد: اداره ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش شهر در جهت دوستی بیشتر خانواده‌ها با ورزش اقدام به برگزاری این پیاده‌روی خانوادگی کرده و در ادامه برنامه های فرهنگی_ورزشی دیگری را نیز در آینده دنبال خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه