اخبار داغ

رئیس شورای شهر ورامین؛

تا زمان اجرای کامل زیرگذر ۱۵ خرداد افتتاح واقعی انجام نمی‌شود / افتتاح غیرواقعی را می‌توانیم هر روزی انجام دهیم

تا زمان اجرای کامل زیرگذر ۱۵ خرداد افتتاح واقعی انجام نمی‌شود / افتتاح غیرواقعی را می‌توانیم هر روزی انجام دهیم
رئیس شورای شهر ورامین گفت: اگر بخواهیم افتتاح واقعی برای زیرگذر ۱۵خرداد انجام شود که تمام موارد در آن اصلاح شده است، تا زمانی که مغایر طرح باشد این افتتاح صورت نمی‌گیرد ولی اگر بخواهیم فقط یک مراسم افتتاحیه برگزار شود و اعلام کنیم که زیرگذر افتتاح شد و دل خودمان را خوش کنیم می‌توانیم در همین هفته آن را افتتاح کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سید رضا احمدی رئیس شورای شهر ورامین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما در ارتباط با زیرگذر ۱۵ خرداد گفت: یکی از مشکلات این زیرگذر تردد عابرین پیاده از دو طرف این زیرگذر است که توافقی بین شهرداری و شورای شهر و همچنین راه آهن جمهوری اسلامی ایران در خصوص راه اندازی پل عابر پیاده انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی خاطر نشان کرد: جانمایی این پل انجام شده است و فقط اجرای آن باقی مانده است که این طرح اجرایی بوده و انجام خواهد شد.

,

رئیس شورای شهر ورامین در خصوص افتتاح رسمی این زیرگذر نیز گفت: زیرگذر پانزده خرداد هنوز طبق طرح تفصیلی اجرا نشده و از سوی دیگر آن چیزی که خارج از طرح تفصیلی انجام شده است هنوز تکمیل نگردیده است.

,

احمدی خاطر نشان کرد: ترمیم ستون‌های وسط، قسمت بالایی زیرگذر، پیاده روهای زیرگذر از اقداماتی است که هنوز به اتمام نرسیده و به همین دلیل نیز خطر آفرین است.

,

وی اظهار داشت: از نظر بنده چیزی که خارج از طرح مصوب و طرحی که مورد تایید کمیسیون ماده ۵ استانداری بوده است، قابل تحویل گرفتن نیست.

,

رئیس شورای شهر ورامین تصریح کرد: ما باید پلی را از مدیر پروژه تحویل بگیریم که درست و مطابق طرح اجرا شده باشد پس اگر قرار باشد که شهرداری به همین شکل این پروژه را تحویل بگیرد، کمیسیون ماده ۵ باید آن را تایید کند.

,

وی بیان کرد: تغییر شکل پل به کمیسیون ماده ۵ نیز ارسال شد ولی مجدداً همان طرح قبلی مورد تصویب قرار گرفت و باید اجرا شود که به شهرداری نیز ابلاغ شده است.

,

احمدی خاطر با بیان اینکه اجرای دور برگردان به شکل فعلی مغایر با طرح مصوب کمیسیون ماده ۵ استانداری می باشد، نشان کرد: از زمانی که پروژه آغاز شده و در زمانی که میله‌گردهای پل نصب شد، ما به صورت رسمی اعلام کرده ایم که اگر کمیسیون ماده ۵ پروژه‌ای که اجرا شده است را نپذیرفت، باید تغییرات اجرایی شود.

,

رئیس شورای شهر ورامین اظهار داشت: پروژه‌ای که در حال حاضر ساخته شده است از بین نمی‌رود بلکه فقط طرح تکمیل می‌شود به این معنی که اصلاحی‌ها اجرایی شده و شکل و ظاهر دوربرگردان تغییر پیدا کرده و به لبه‌های آن اضافه می‌شود.

,

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم افتتاح واقعی برای این زیرگذر انجام شود که تمام موارد در آن اصلاح شده است، تا زمانی که مغایر طرح باشد این افتتاح صورت نمی گیرد ولی اگر بخواهیم فقط یک مراسم افتتاحیه برگزار شود و اعلام کنیم که زیرگذر افتتاح شد و دل خودمان را خوش کنیم می توانیم در همین هفته آن را افتتاح کنیم همان گونه که پل امام رضا(ع) را در حالی افتتاح کردند که یک لاین آن حتی اجرا نشده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه