اخبار داغ

مسئول ورزش و جوانان شهرستان سرخه:

مردم با ورزش آشتی کنند، ما حمایتمان را دوچندان می کنیم

مردم با ورزش آشتی کنند، ما حمایتمان را دوچندان می کنیم
مسئول ورزش و جوانان شهرستان سرخه گفت: با گلایه مندی از استقبال کم مردم سرخه نسبت به ورزش با بهانه مشغله کاری و ... بیان کرد: شرایط برای ورزش کردن مهیاست؛ پس انتظار ما از مردم این است که با ورزش آشتی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی ادهم مسئول ورزش و جوانان شهرستان سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه در باب اهمیت ورزش اظهار داشت: ورزش در اسلام جایگاه ویژه ای دارد و انسان باید برای نشاط و شادابی جسم و روح خود به این مهم توجه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ورزش، تهذیب و تحصیل را سه مؤلفه پیشرفت فکری و علمی جوانان عنوان کرده اند، افزود: این نشان از اهمیت ورزش است.

,

مسئول ورزش و جوانان شهرستان سرخه بیان کرد: از زمانی که این مسئولیت بر عهده بنده بوده است با دیگر همکاران ورزشی در سرخه تلاشمان بر این بوده است که ورزش در سرخه رونق یابد و افراد بیشتری جذب امر مهم ورزش شوند.

,

ادهم گفت: ورزش کردن علاوه بر تندرستی جسم بر تندرستی فکر نیز اثرگذار است و اگر مردم از پیر و جوان و زن و مرد بر این مسئله واقف باشند؛ بی شک بیشتر به آن توجه خواهند کرد و آن را جزئی از زندگی روزمره خود قرار خواهند داد.

,

وی اظهار کرد: ما با پیگیری های متعدد تلاشمان بر این بوده است که علاوه بر رشته های ورزشی موجود دیگر رشته ها را همچون کبدی، بدنسازی، ایروبیک، پیلاتس و ... را نیز اضافه کنیم و در برنامه هایمان همه رده های سنی را مد نظر قرار داده ایم.

,

مسئول ورزش و جوانان شهرستان سرخه بیان کرد: در شهرستان سرخه 16 هیئت ورزشی در حال فعالیت هستند، از جمله کشتی، فوتبال، بدمینتون، والیبال، ورزش های همگانی، دوچرخه سواری و شنا .

,

ادهم گفت: شهرستان سرخه با مشکلاتی در عرصه ورزش مواجه است که عمده آنها با تخصیص و افزایش اعتبارات حل خواهد شد.

,

وی به پروژه تکمیل زمین چمن ورزشگاه تختی اشاره کرد و گفت : در این خصوص  زیرساختهای لازم صورت گرفته است، اما به دلیل کمبود اعتبار این پرژه تاکنون بر زمین مانده است؛ و این درحالی است که یکی از خواسته های فوتبال دوستان تکمیل این پروژه است و ما از مسئولین این حوزه خواستار تامین اعتبار جهت تکمیل زمین چمن و رضایت ورزش دوستان هستیم.

,

ادهم یکی دیگر از دغدغه های این روزهای ورزش سرخه را بسته بودن دربهای استخر شنای سرخه عنوان کرد و گفت: این استخر به دلیل نقص فنی بسته است؛ برای برطرف سازی این مشکل با مهندسان امر صحبت شده است و انشاء الله به زودی این مشکل حل خواهد شد.

,

مسئول ورزش و جوانان شهرستان سرخه بیان کرد: از اولویت های اصلی ما این است که مردم سرخه از بهترین امکانات ورزشی بهره مند باشند.

,

ادهم با گلایه مندی از استقبال کم مردم سرخه نسبت به ورزش با بهانه مشغله کاری و ... بیان کرد: شرایط برای ورزش مهیاست پس انتظار ما از مردم این است که با ورزش آشتی کنند و در ورزش های همگانی حضور بیشتری داشته باشند؛ چرا که هر چه حضور مردم در میادین ورزشی پررنگ تر باشد ما نیز  حمایت بیشتری خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه