اخبار داغ

در ورامین رخ داد؛

سهل انگاری مسئولین خطر مرگ را برای مردم به ارمغان آورد/ زیرگذر ۱۵ خرداد همچنان بدون مسیر تردد عابر پیاده

سهل انگاری مسئولین خطر مرگ را برای مردم به ارمغان آورد/ زیرگذر ۱۵ خرداد همچنان بدون مسیر تردد عابر پیاده
زیرگذر پانزده خرداد ورامین که ماه‌ها است از راه اندازی آن گذشته ولی هنوز افتتاح نشده است، هیچ مسیری برای تردد عابرین پیاده نداشته و عابرین پیاده که قصد تردد از بلوار شهید باهنر به سمت بلوار شهید قدوسی یا بالعکس را دارند با خطر تصادفات شدید دست و چنجه نرم می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: زیرگذر جایگزین پل پانزده خرداد ورامین یکی از پروژه‌های بزرگی بود که برای راه اندازی مترو تهران- پیشوا باید راه اندازی می‌شد که سیر مراحل ساخت این زیرگذر مراحل پر فراض و نشیبی را گذراند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

این زیرگذر قرار بود که در فروردین ماه سال جاری به صورت رسمی افتتاح گردد ولی به دلایل مختلف این امر محقق نشده و با نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری، مسئولین دولتی تمام تلاش خود را کردند تا به هر شکل ممکن این پروژه را افتتاح کنند.

,

به دلیل مشکلات بسیار زیاد موجود بر سر راه این پروژه در آن زمان، مسئولین شهری اجازه افتتاح آن را ندادند ولی بخاطر بار ترافیکی بسیار زیاد به وجود آمده و همچنین نارضایتی بسیار زیاد مردم، این زیرگذر راه اندازی شد.

,

این راه اندازی زیرگذر در حالی بود که مراحل عمرانی ساخت این زیرگذر به اتمام نرسیده بود و پس از راه اندازی افرادی که از این زیرگذر تردد می کردند داربست‌های نصب شده در اطراف و وسط زیرگذر به همراه کارگرانی که مشغول فعالیت بودند را مشاهده می کردند.

,

پس از گذشت هفته‌ها و ماه‌ها، ساخت دیواره دو طرف زیرگذر به اتمام رسیده و داربست‌ها جمع آوری شد ولی همچنان شاهد هستیم که فعالیت‌های عمرانی ستون‌های وسط زیرگذر به اتمام نرسیده است.

,

در حال حاضر و پس از گذشت ماه‌ها از زمان افتتاح این زیرگذر، عابرین پیاده‌ای که قصد عبور از این زیرگذر را دارند در ابتدا باید شهادتین را گفته و پس از آن اقدام به عبور از این زیرگذر کنند.

,

در زیرگذر پانزده خرداد که در حال حاضر دو و نیم لاین برای تردد خودروها دارد، هیچ مسیری برای تردد عابرین پیاده در نظر گرفته نشده است و از آنجایی که خطوط ریل راه آهن از روی این زیرگذر عبور کرده است، تردد عابرین پیاده به خصوص افراد سالمند و خردسال از روی ریل‌های راه آهن خود خطرات بسیار زیادی دارد.

,

لازم به ذکر است که مسیری شبیه به پیاده رو در زیرگذر تعبیه شده است که عرض آن حدود ۳۰ سانتی‌متر بوده و تابلوهای راهنمایی و رانندگی نیز در میان آن نصب شده است که جلوی تردد از این مسیر شبیه پیاده رو را گرفته است.

,

در حال حاضر برداشتن تابلوهای راهنمایی و رانندگی و یا نصب پل عابر پیاده بر روی ریل راه آهن با پله‌های برقی که تردد را برای سالمندان سهل و آسان کند می‌تواند جان عابرین پیاده در این مسیر را حفظ کرده و از ایجاد تصادفات جرحی جلوگیری کند.

,

امید آن داریم تا قبل از اینکه خدای ناکرده مشکلی برای شهروندان عزیز ایجاد شود، مسئولین امر این مسئله به ظاهر ساده ولی بسیار حیاتی را پیگیری کنند.

, ,
,
  • , , ,
    ,
    ,
  • , , ,

     

    ,

    انتهای پیام/

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه