اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد خبر داد؛

چالش کمبود فضای آموزشی هنرستان‌های خلیل آباد در سال آینده/ جامعه نیازمند هنرمندان، صنعتگران و کشاورزان ماهر است

چالش کمبود فضای آموزشی هنرستان‌های خلیل آباد در سال آینده/ جامعه نیازمند هنرمندان، صنعتگران و کشاورزان ماهر است
مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد با بیان اینکه در سال آینده با کمبود فضای آموزشی در حوزه هنرستان‌ها روبرو خواهیم بود، گفت: چنانچه در تابستان پیش رو، برای این امر برنامه ریزی نشود در سال آینده با چالش روبرو خواهیم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حسن صداقتی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش خلیل آباد که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: 26 دی ماه همزمان با سالروز فرار شاه خائن از کشور، برنامه ریزی های دهه فجر آغاز می شود و امیدواریم بتوانیم پاسداشت خوبی برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی با بیان اینکه امسال سال سختی به لحاظ اقتصادی داریم، خاطرنشان کرد: به تبع آن توقعاتی دانش آموزان، اولیاء و افراد جامعه دارند که باید عملی شود و تحقق آن جز به مدد تعامل دستگاه های اداری و اعضای شورای اداری شهرستان امکانپذیر نخواهد بود.

,

 

,

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد با اشاره به دیدار با معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: با توجه به نامه نگاری ها و دیدارهایی که با استان و کشور شکل گرفت قول های مساعدی در خصوص فعالیت های آموزشی، فرهنگی و ارودگاه شهید جعفریان داده شد.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه در دهه فجر امسال علاوه بر برنامه های فرهنگی هنری و آموزشی و غیره برنامه های عمرانی در نظر گرفته شده است، بیان کرد: افتتاح دبستان شهید آسوده در دهنو و دبستان ستارگان و همچنین بهره برداری از کف سازی دو مدرسه دیگر جزو برنامه های دهه فجر سال جاری است.

,

 

,

صداقتی با بیان اینکه در دهه فجر شاهد کلنگ زنی سالن اجتماعات و نمازخانه در آموزشگاه حضرت خدیجه (س) خواهیم بود، عنوان کرد: این سالن طوری برنامه ریزی خواهد شد که قابلیت استفاده دیگر ادارات را داشته باشد.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه هنرستان های فنی و حرفه و کشاورزی شهرستان باید در سال آینده با آمادگی کامل ارائه خدمات بدهد، تشریح کرد: تاکید زیادی بر هدایت دانش آموزان به سمت هنرستان ها وجود دارد.

,

 

,

دبیر شورای آموزش و پرورش خلیل آباد همچنین در ادامه بیان کرد: امروزه قداست فرهنگ کار که در بین گذشتگان وجود داشت نیز کمرنگ شده است ولی مطمئناً جامعه امروز نیاز به هنرمندان، صنعتگران و کشاورزان ماهر نیز دارد.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه سال آینده با چالش کمبود فضای آموزشی در حوزه هنرستان ها روبرو خواهیم شد، ابراز کرد: اگر در تابستان پیش رو نیز برای این امر برنامه ریزی نشود در سال آینده با چالش روبرو خواهیم شد.

,

 

,

, , ,

تحقق اهداف سند توسعه نیازمند مشارکت و هم افزایی است

, تحقق اهداف سند توسعه نیازمند مشارکت و هم افزایی است,

 

,

مجتبی شاکری نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته شورای آموزش و پروش، اظهار داشت: کسب رتبه برتر در گروه سوم افتخاری برای شهرستان بود که با تعامل و هم افزایی همه اعضا و دستگاهها به دست آمد و با حضور استاندار نیز از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان تقدیر شد.

,

 

,

وی در ادامه با بیان اینکه بر طبق ماده نخست شورای آموزش و پرورش همگان موظف هستند که با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش بستر ساز و ایجاد کننده مشارکت آحاد مردم بویژه تشکل ها و سمن ها است و در این شهرستان نیز موفق عمل کرده است.

,

 

,

فرماندار خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: برای تحقق اهداف دولت و رسیدن به اهداف سند توسعه نیازمند این مشارکت و هم افزایی هستیم و امیدواریم با حس همدلی برای ارتقاء وضعیت آموزشی و استفاده از همه ظرفیت ها در جهت توسعه عدالت آموزشی باید تلاش کنیم.

,

 

,

وی همچنین در پایان با بیان اینکه آموزش و پرورش گام های بلندی در چند سال گذشته در راستای اعتلای معیشت و ارتقاء جایگاه فرهنگیان برداشته است، بیان کرد: با نگاهی که دولت به ارتقاء وضعیت فرهنگیان دارد امیدواریم بتوانیم گام های موثری در این زمینه برداریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه