اخبار داغ

حادثه ای که باز تکرار شد / اسکله بندر عامری دلوار آتش گرفت

حادثه ای که باز تکرار شد / اسکله بندر عامری دلوار آتش گرفت
حمید خلیلی از وقوع آتش سوزی در دو شناور تجاری در بندرعامری تنگستان خبرداد و اظهار داشت: دو لنج سفاری حامل کالای تجاری در توقیف دریابانی است که به علت نامعلومی آتش گرفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس شیلات شهرستان‌های دشتی و تنگستان در گفتگو با خبرنگار سپاس، از آتش سوزی در اسکله بندر عامری تنگستان خبرداد و گفت: برای مهار این آتش ضمن اعزام شناور‌های آتش‌خوار، ماشین‌ها و تجهیزات آتش نشانی به محل اعزام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

حمید خلیلی از وقوع آتش سوزی در دو شناور تجاری در بندرعامری تنگستان خبرداد و اظهار داشت: دو لنج سفاری حامل کالای تجاری در توقیف دریابانی است که به علت نامعلومی آتش گرفت.

,

وی از اعزام شناور‌های آتش‌خوار، ماشین‌ها و تجهیزات آتش نشانی به محل حادثه خبرداد و افزود: با تلاش‌های انجام شده هنوز آتش در این شناور‌ها مهار نشده است.

,

رئیس شیلات شهرستان‌های دشتی و تنگستان با بیان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است گفت: اسکله صیادی بندر عامری تنگستان دارای ۲۲۰ قایق صیادی و ۷۵ لنج صیادی است که همه این شناور‌ها تحت پوشش بیمه هستند.

,

خلیلی بیان کرد: شناور‌های تجاری برای تخلیه کالا‌های خود در بندر بوالخیر تنگستان تا زمان اعلام زمان تخلیه در اسکله صیادی عامری تنگستان پهلو می‌گیرند.

,

, ,

مدیرکل ستاد بحران استان بوشهر نیز در این حادثه، اظهار داشت: حدود ساعت ۱۴ بعداز ظهر امروز دو فروند لنج باری در اسکله بندر عامری دچار حریق شدند. این آتش‌سوزی توسط ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و خودروهای آتش‌نشانی مهار شد.

,

وی گفت: به دلیل شدت وزش باد در این منطقه تقریبا صد در صد این دو لنج باری در میان شعله‌های آتش سوختند.

,

مدیرکل ستاد بحران استان بوشهر ادامه داد: به منظور جلوگیری از سرایت آتش به سایر شناور‌ها، از شناورهای منطقه خواسته شد از محل حادثه فاصله بگیرند تا مشکلی برای آنها پیش نیاید.

,

مدیرکل ستاد بحران استان بوشهر در پایان گفت: علت آتش‌سوزی این دو لنج باری در دست بررسی است و خوشبختانه این آتش‌سوزی هیچگونه خسارت جانی در پی نداشت.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه