اخبار داغ

مسئول اداره هواشناسی تایباد خبرداد؛

بی‌سابقه‌ترین سال بی‌باران تایباد را پیش رو داریم

بی‌سابقه‌ترین سال بی‌باران تایباد را پیش رو داریم
مسئول اداره هواشناسی تایباد گفت: باتوجه به اینکه از اول سال زراعی تا به امروز فقط 1.9 میلیمتر بارش در شهرستان تایباد داشتیم؛ می توان گفت هیچ سالی به این کم بارشی نبودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد زمانی در گفتگو با تایبادخبر بیان کرد: متاسفانه طی دروه آماری تاکنون چنین کاهش بارندگی در این منطقه ثبت نشده و با توجه به اینکه از اول سال زراعی تا به امروز فقط 1.9 میلیمتر بارش داشتیم هیچ سالی به این کم بارشی نبودیم و بی سابقه ترین سال بی باران را میگذرانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,


مسئول اداره هواشناسی  شهرستان تایباد خاطرنشان کرد: در سال گذشته از آغاز سال زراعی تا 28 دی ماه، 39.7 میلیمتر بارش داشتیم و میانگین دوره آماری شهرستان در این مدت زمانی 42.1 میلیمتر است.

,
,

 

,

وی با بیان اینکه میزان بارندگی در اولین ماه زمستان امسال در شهرستان صفر بوده است، ابراز امیدواری کرد: بعد از نیمه دوم بهمن وضعیت بارشی منطقه مقداری بهبود یابد.

,


زمانی ضمن اشاره به اینکه میانگین بارندگی دی ماه شهرستان 10.3 میلیمتر است، افزود: در دی ماه سال گذشته 37.4 میلیمتر بارندگی داشتیم که نشان دهنده این است که سال گذشته در دی ماه وضعیت بارندگی از میانگین هرساله بهتر بوده است.

,
,


وی در پایان عنوان کرد: باتوجه به نقشه های پیش بینی هواشناسی، یک سامانه جدید در حال شکل گیری است که امیدواریم تا اوایل هفته آینده کشور ما را فرا بگیرد که اطلاعات کاملتر آن در آینده اعلام خواهد شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه