اخبار داغ

نشست خبری پیش از دیدار ذوب آهن با صنعت نفت آبادان

قلعه‌نویی: به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستیم / صاحب‌جمعی: ذوب‌آهن یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران است

قلعه‌نویی: به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستیم / صاحب‌جمعی: ذوب‌آهن یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران است
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، با اشاره به این که به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستیم، خاطر نشان کرد: قول می‌دهم که در آسیا خیلی راحت‌تر بازی خواهیم کرد و نتایج خوبی در آسیا بگیریم؛ امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمیدان نیوز؛ امیر قلعه‌نویی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش با صنعت نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: یک بار دیگر به خاطر سانحه‌ای که برای کشتی سانچی رخ داد، تسلیت می گویم، این‌ها شهیدان راه وطن هستند، امیدوارم یک بار دیگر ملت ایران نشان دهند که ملت برتر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز,  امیر قلعه‌نویی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش با صنعت نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: یک بار دیگر به خاطر سانحه‌ای که برای کشتی سانچی رخ داد، تسلیت می گویم، این‌ها شهیدان راه وطن هستند، امیدوارم یک بار دیگر ملت ایران نشان دهند که ملت برتر هستند.,

وی با آرزوی صبر برای بازماندگان، ادامه داد: بازی بسیار سختی در پیش داریم، البته تمام بازی‌های نیم‌فصل دوم لیگ برتر سخت است چون هم دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شود و هم امتیاز گرفتن از حریفان سخت می‌شود.

,

خوشحالم که ذوب‌آهن روز به روز بهتر می‌شود

, خوشحالم که ذوب‌آهن روز به روز بهتر می‌شود, خوشحالم که ذوب‌آهن روز به روز بهتر می‌شود,

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان این که خوشحالم که ذوب‌آهن روز به روز بهتر می‌شود، تصریح کرد: دو بازیکن مصدوم داریم که احتمالاً به این بازی نمی‌رسند ولی قطعاً در نیم‌فصل دوم با یارگیری که انجام داده‌ایم و نشاطی که در تیم به وجود آمده است، بازیکنان تلاش می‌کنند که جایگزین‌های مناسبی باشند.

,

قلعه‌نویی با اشاره به این که صنعت نفت تیمی بسیار خوب است، گفت: این تیم جزء تیم‌های رده بالای جدول است که به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی هم رسیده است، فراز کمالوند مربی بسیار باهوشی است و بازیکنان بسیار خوبی هم در اختیار دارد.

,

وی با بیان این که صنعت نفت مهاجمان خطرناکی دارد، افزود: اگر بتوانیم کاری که در بازی سپاهان انجام دادیم را تکرار و ارتباط خط هافبک و مهاجمان تیم صنعت نفت را قطع کنیم، قطعاً به هدفمان خواهیم رسید.

,

بازیکنان ما در باد پیروزی در دربی نباشند

, بازیکنان ما در باد پیروزی در دربی نباشند, بازیکنان ما در باد پیروزی در دربی نباشند,

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: نگرانی من این است که بازیکنان ما در باد پیروزی در دربی باشند، به آن‌ها تأکید می‌کنم که آن بازی دیگر تمام شده است و باید به فکر بازی‌های آینده و به خصوص بازی با صنعت نفت باشند تا بتوانیم با همان کیفیتی که برابر سپاهان بازی کردیم، سه امتیاز بازی با صنعت نفت را هم کسب کنیم.

,

قلعه‌نویی با بیان این که در نیم‌فصل دوم با توجه به شرایط تیم هر بازی برای ما حکم فینال را دارد، ادامه داد: اگر این سه امتیاز را بگیریم به بالای جدول نزدیک می‌شویم، نگرش ما در نیم‌فصل دوم عوض شده است و بازیکنان قبلی و آنهایی که به تیم اضافه شدند واقعاً به تیم کمک می‌کنند.

,

وی با اشاره به این که تجربه تلخی از نیم‌فصل نخست داشتیم که بعد از بازی فردا بازگو خواهم کرد، گفت: در حال حاضر نشاط خوبی در تیم حاکم است که باعث شده بتوانیم خوب امتیاز بگیریم، این سه امتیاز برای ما بسیار مهم است که شاید از پایین جدولی‌ها جدا و به بالای جدولی‌ها نزدیک‌تر شویم.

,

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه باشگاه ذوب‌آهن به‌دنبال سجاد شهباززاده بود، اما وی به تیم قطری پیوست، گفت: ما سجاد شهباززاده را می‌خواستیم چون با وجود سجاد می‌توانستیم با چند مدل بازی کنیم که مرتضی تبریزی هم در حال حاضر تقریباً این کار را انجام می‌دهد.

,

قلعه‌نویی با بیان این که در آینده بازی‌های لیگ هر سه یا چهار روز یک بار برگزار می‌شود، اظهار کرد: در صورت پیروزی در دیدار پلی‌آف آسیا هم شش بازی در لیگ قهرمانان آسیا در پیش داریم، پس باید برخی پست‌هایمان را تقویت کنیم.

,

به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستیم

, به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستیم, به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستیم,

وی با اشاره به این که به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستیم، خاطر نشان کرد: قول می‌دهم که در آسیا خیلی راحت‌تر بازی خواهیم کرد و همان راهی را که با سپاهان رفتم با ذوب‌آهن می‌رویم و می‌توانیم نتایج خوبی در آسیا بگیریم و نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشیم.

,

قلعه‌نویی در مورد شرکت بازیکنان ملی‌پوش در تمرینات ریکاوری تیم ملی، تصریح کرد: ما را وارد حاشیه نکنید! این مربوط به مسئولان فدراسیون و آقای کی‌روش است که برنامه را انجام می‌دهد، اما این ریکاوری به ضرر تیم‌های شهرستان است.

,

وی ادامه داد: بازیکن ما ساعت ۶ صبح روز بعد بازی بلیت گرفته و بدون استراحت دو پرواز انجام داده است، من با مارکار آقاجانیان صحبت کرده‌ام و احتمالاً بازیکنان در این هفته در اختیار ما هستند چون تمرین ریکاوری به ضرر تیم‌های شهرستانی و این همه پرواز، برای بازیکنان سم است.

,

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: من همیشه سعی می‌کنم تیمم 30 ساعت قبل بازی در محل بازی باشد که این سَم از بدن خارج شود، بازیکن مدام برود و بیاید، ضرر دارد، به‌ هرحال چون برنامه مربی تیم ملی است باید اجرا کنیم.

,

پروازهای مکرر باعث افت بازی شهرستانی‌ها می‌شود

, پروازهای مکرر باعث افت بازی شهرستانی‌ها می‌شود, پروازهای مکرر باعث افت بازی شهرستانی‌ها می‌شود,

قلعه‌نویی با بیان این که این کار برای تیم‌های تهرانی خیلی خوب است، خاطر نشان کرد: آن‌ها در تهران بازی می‌کنند و همان جا هم ریکاوری می‌کنند. مثلاً یک تیم تهرانی با یک پرواز به اهواز می‌رود و با یک پرواز برمی‌گردد، اما این بازی برای تیم‌های شهرستانی به اندازه پنج پرواز است و این پروازهای مکرر باعث افت بازی شهرستانی‌ها می‌شود.

,

وی به تمجید از امکانات باشگاه ذوب‌آهن پرداخت و گفت: ذوب‌آهن یک باشگاه است. من تعجب می‌کنم که چرا خبرنگاران بومی و رسانه ملی نمی‌آیند یک فیلم 10 دقیقه‌ای از باشگاه ما و امکاناتش بگیرند و آن را توضیح بدهند. ذوب‌آهن به‌واقع باشگاه است، اما نمی‌دانم چرا بودجه چنین باشگاهی را عوض اینکه زیاد کنند، کم هم می‌کنند.

,

بیشتر خودم را یک ذوب‌آهنی می‌دانم

, بیشتر خودم را یک ذوب‌آهنی می‌دانم, بیشتر خودم را یک ذوب‌آهنی می‌دانم,

پیمان صاحب‌جمعی نیز در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش با ذوب‌آهن با عذرخواهی از تأخیر در این نشست خبری و تسلیت شهادت دریانوردان کشورمان در حادثه کشتی سانچی، اظهار کرد: بیشتر خودم را یک ذوب‌آهنی می‌دانم، چون سه فصل پرافتخار را در این تیم گذراندم و همیشه وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، به خاطر نتایج این سه فصل احساس غرور می‌کنم.

,

وی با بیان این که برنامه فشرده لیگ کار ما را مشکل کرده است، ادامه داد: باید در ۱۳ روز چهار بازی سخت از جمله بازی با پرسپولیس و استقلال انجام دهیم، به دلیل مشکلات مالی هم که داشتیم نتوانستیم در نیم‌فصل بازیکنان خوبی جذب کنیم و باید در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی هم به میدان برویم.

,

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: در بازی‌های آینده از بازیکنانی که حتی آسیب‌دیدگی جزئی دارند استفاده نمی‌کنیم تا بتوانند در جام حذفی برای تیم به میدان بروند، البته چند بازیکن جذب کردیم که ازخودگذشتگی کردند و بدون دریافت پول به صنعت نفت پیوستند که از آنها تشکر می‌کنم.

,

ذوب‌آهن یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران است

, ذوب‌آهن یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران است, ذوب‌آهن یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران است,

صاحب‌جمعی با بیان این که ذوب‌آهن یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران است، تصریح کرد: بازی سختی مقابل این تیم در پیش داریم، ذوب‌آهن مدیر توانمندی مانند سعید آذری دارد که از بدنه ورزش است و ورزش ایران به چنین افرادی نیاز دارد.

,

وی با اشاره به این که امیر قلعه‌نویی هم پرافتخارترین مربی لیگ برتر است، گفت: می‌دانیم بازی آسانی برابر ذوب‌آهن نداریم، اما انگیزه‌های متفاوتی برای این بازی داریم، بازیکنان هم‌قسم شده‌اند که در نیم‌فصل دوم بهتر عمل کنند، هرچند ذوب‌آهن تا این هفته بهترین تیم نیم‌فصل دوم بوده است، اما این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم.

,

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد مشکلات مالی تیم، خاطر نشان کرد: مشکلاتی داشتیم، اما به طور کامل رفع نشده است، البته از امام جمعه آبادان، فرماندار، نمایندگان مجلس و مدیرعامل منطقه آزاد اروند تشکر می‌کنم که با تلاش آن‌ها بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است.

,

 وی در مورد وضعیت کرار جاسم و مشکلات مالی او، گفت: این بازیکن برای نخستین بار توسط فراز کمالوند به لیگ فوتبال ایران آورده شد و این بازیکن به احترام کمالوند در صنعت نفت ماند، بازیکنان خارجی روی پرداخت به موقع مطالباتشان حساسیت دارند، اما این بازیکن از خودگذشتگی کرد و در تیم ماند و قرار هم نیست جدا شود.

,

صاحب‌جمعی در خصوص غایبان این تیم برای بازی مقابل ذوب‌آهن و این که چرا صنعت نفت نتوانسته تا به اینجا نتایج مورد انتظار را کسب کند، اظهار کرد: به دلیل محدودیت تعداد بازیکن، فشار زیادی به بازیکنان وارد شد و علاوه بر مصدومیت پیاپی بازیکنان، در یک مقطع هفت تا هشت بازیکن تیم دچار آنفلوآنزا شدند، نتیجه نگرفتن تیم بیشتر به کمبود بازیکن برمی‌گشت، اما امیدوارم با جذب بازیکنان جدید، در ادامه لیگ بهتر نتیجه بگیریم.

,

همیشه بازی هجومی در دستور کار ما بوده است

, همیشه بازی هجومی در دستور کار ما بوده است, همیشه بازی هجومی در دستور کار ما بوده است,

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد نوع بازی با ذوب‌آهن، گفت: قطعاً در بازی فردا مانند سایر بازی‌ها دفاع نخواهیم کرد، چون همیشه بازی هجومی در دستور کار ما بوده است، در بازی فردا هم برای کسب امتیاز تلاش می‌کنیم و امیدوارم اصفهان را با دست پر ترک کنیم.

,

وی در مورد داوری مسابقات لیگ، تصریح کرد: این را می‌دانیم که داوران از شریف‌ترین اقشار جامعه هستند و اشتباهاتشان عمدی نیست، اما در طول فصل بیشترین ضربه را از اشتباهات داوری خورده‌ایم.

,

صاحب‌جمعی گفت: طبق اعلام کارشناسان برنامه‌های معتبر ورزشی، ۱۱ پنالتی مسلم ما نادیده گرفته شده است و در شرایطی که حتی دو امتیاز تأثیر زیادی بر رتبه تیم‌ها دارد، نگرفتن ۱۱ پنالتی خیلی به ضرر ما تمام شده است که این موضوع می‌تواند چهار پنج پله یک تیم را جابه‌جا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه