اخبار داغ

اهدای سود 10 روزه یک کتاب فروشی به نیازمند ترین خانواده در یاسوج

اهدای سود 10 روزه یک کتاب فروشی به نیازمند ترین خانواده در یاسوج
کتاب فروشی یاسوج برای کمک به خانواده ای که در فضای مجازی و سایت ها منتشر شده بود اقدام جالبی را انجام داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  ایل بانو، این پایگاه خبری از دو سال قبل در بخش شناسایی خانواده های فقیر و جذب خیر و کمک های نقدی و غیر نقدی به این خانواده ها فعالیت دارد به گونه ای که از سال 96 تا کنون توانسته مبلغی بیش از پنجاه میلیون تومان از خیرین جذب و به این خانواده ها کمک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو،,

طریقه کم به خانواده های فقیر به این شکل است که خبرنگار ما به خانه آنها سرکشی و وضعیت را از نزدیک بررسی می کند که در قالب یک گزارش با حفظ آبروی این خانواده ها بدون ذکر نام و فامیلی و یا آدرس در سایت های مختلف منتشر و در فضای مجازی نیز انتشار گسترده داده می شود.

,

انتهای هر گزارش شماره کارت این فرد و یا در صورت عدم تمایل برای آبرو شماره کارتی دیگر درج و افرادی که قصد کمک داشته باشند مبلغ مورد نظرشان را به این شماره کارت درج شده انتقال می دهند و توسط خبرنگار که به عنوان یک واسطه بین خانواده های فقیر و مردم است به شماره کارت انها منتقل می شود.

,

از نیمه دوم سال 96 گزارش های زیادی در این قالب منتشر شده است و کمک های زیادی نیز جمع شده روز گذشته نیز گزارشی از یک خانواده فقیر منتشر شد که از نان خشک گوسفندان همسایه شان برای غذا استفاده می کردند این گزارش بازتاب و بازخورد گسترده ای در استان و خارج از استان داشت.

,

مبالغی به حساب این خانواده واریز شد اما یکی از کتاب  فروشی های شهر یاسوج بعد از خواندن گزارش در تماس با خبرنگار این پایگاه خبری گفت که می خواهد سود 10 روز از کتاب فروشی خود را در اختیار این خانواده قرار دهد کتاب  فروشی کلبه یکی از کتاب فروشی های شهر یاسوج است که در زلزله کرمانشاه نیز سود چند روز از کتاب فروشی خود را به مردم زلزله زده اهدا کرد و این بار قصد  دارد به این خانواده کمک کند.

,

صاحب این کتاب فروشی اعلام کرده است سود10 روز کتاب فروشی در اختیار این خانواده قرار می گیرد سایر مردم نیز می توانند برای کمک بیشتر به این کتاب فروشی مراجعه و با خرید کتاب مورد نظرشان به صورت غیر مستقیم به این خانواده کمک کنند به راستی که جای چنین اقدامات شایسته ای در استان خالی بود.

,

متنی ارسالی این فرد خیربه این شکل است:

,

 

,

کتاب فروشی کلبه کتاب دریاسوج نظر دارد در جهت کمک به خانواده مذکور که در پایگاه اطلاع رسانی  ایل بانو تحت عنوان  ماجرای تلخ یک زندگی در یاسوج/ مادر جوانی که با نان خشک گوسفندان همسایه کودکانش را سیر می کند  به مدت 10 روز سود حاصل از فروش خود را برای یاری آن خانواده محترم اهدا نماید.

, ماجرای تلخ یک زندگی در یاسوج/ مادر جوانی که با نان خشک گوسفندان همسایه کودکانش را سیر می کند ,

مردم  شهر یاسوج نیز می توانند برای کمک بیشتر به  آدرس یاسوج شصت متری بین گلستان 2و 3 بالای پلیس +10 ساختمان آریا واحد دوم کلبه کتاب مراجعه کنند و با خرید کتاب سهمی در این کمک داشته باشند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه