اخبار داغ

مسئول اداره منابع طبیعی فهرج خبر داد؛

دستگیری قاچاقچیان ریشه های درختان کهور در فهرج

دستگیری قاچاقچیان ریشه های درختان کهور در فهرج
مسئول اداره منابع طبیعی شهرستان فهرج گفت:۴ نفر قاچاقچی غیر بومی که مخفیانه در منطقه جنگلی چاه ریگان این شهرستان اقدام به قطع غیرمجاز ریشه درختان کهور می کردند دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی نازلی در گفت و گو با خبرنگار صبح کویر اظهار داشت:عصر امروز چهار نفر غیر بومی که مخفیانه در منطقه جنگلی چاه ریگان این شهرستان اقدام به قطع غیر مجاز ریشه درختان کهور (سیاه دال) را نموده با اخذ دستور مقام محترم قضایی شهرستان فهرج دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر,

مسئول اداره منابع طبیعی شهرستان فهرج افزود:تعدادی چوب ریشه کهور (چوب سیاه دال) که در یک دستگاه خودروی سواری پژو جهت انتقال به شهر کرمان جاسازی شده بودند ضبط و به اتفاق ادوات و الات جرم و خودروی مذکور جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

,

نازلی منابع طبیعی را متعلق به همه مردم عنوان کرد و خاطر نشان داشت: این اداره با سود جویان و متجاوزان به منابع ملی برخورد قاطع خواهد داشت و از مردم خواست با توجه به حساسیت عرصه های جنگلی و کمبود نیروهای حفاظتی در این عرصه ها با نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی همکاری کنند تا در مواقع ضروری با مشارکت مردم و همیاران طبیعت این شهرستان از عرصه های منابع طبیعی حفاظت شود .

,

وی افزود: مردم هر گونه تعرض به منابع طبیعی را به شماره ۱۵۰۴ امداد جنگل اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه