اخبار داغ

معاون رییس جمهور:

مشکلات بروکراسی اداری کارآفرینان باید حل شود/گردشگری روستایی باید رونق پیدا کند

مشکلات بروکراسی اداری کارآفرینان باید حل شود/گردشگری روستایی باید رونق پیدا کند
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور در جلسه کارآفرینان برتر استان هرمزگان، گفت: مشکلات بروکراسی اداری کارآفرینان باید حل شود و تحقیقات ما نشان می دهد ۶۴ درصد زمان برای راه اندازی یک کار در این فرآیندها تلف می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ کده؛ جلسه کارآفرینان برتر استان هرمزگان و منتخبین شوراها و دهیاری ها با حضور رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور ، استاندار هرمزگان و دیگر مسئولان استان عصر امروز در بندرعباس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از فرهنگ کده؛ جلسه کارآفرینان برتر استان هرمزگان و منتخبین شوراها و دهیاری ها با حضور رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور ، استاندار هرمزگان و دیگر مسئولان استان عصر امروز در بندرعباس برگزار شد., فرهنگ کده,

سیدابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور در جلسه کارآفرینان برتر استان هرمزگان، اظهار کرد: برخی مسولان از زبانشان خیلی بیشتر از گوششان استفاده می کنند ولی قرار است برعکس عمل کنیم.

,

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر نباید فقط از دولت به مردم باشد و اگر این مساله دو طرفه نباشد نظام با مشکل رو به رو می شود.

,

رضوی تصریح کرد: باید جامعه ما به سمت توسعه یافتگی برود و دولت مردان باید بدانند که جیره خوار مردم هستند نه اینکه برعکس باشد.

,

وی افزود: مشکلات بروکراسی اداری کارآفرینان باید حل شود و تحقیقات ما نشان می دهد ۶۴ درصد زمان برای راه اندازی یک کار در این فرآیندها تلف می شود.

,

معاون رییس جمهور اظهار کرد: ما حاضریم وام 6 درصد در حداکثر زمان سه ماه به کارهایی که باعث اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری می شود اعطا کنیم.

,

رضوی در ادامه اضافه کرد: بدون آورده و وثیقه نمی شود به کسی وام داد و ممنوع است و هر کسی این پرداخت را انجام دهد با او برخورد می کنیم با این حال محل اجرای پروژه، ملک روستایی و حتی کارت یارانه باید به عنوان وثیقه پذیرفته شود.

,

, ,

وی با بیان اینکه ۲۰۰ خانوار با هم بشوند و کارت یارانه شان را به وثیقه بگذارند به آن ها وام خوبی خواهیم داد ، خاطر نشان کرد: گردشگری روستایی باید رونق یابد، از بوم گردی غافل نشوید و راه های کوتاه تر شدن بروکراسی اداری را به ما منتقل کنید.

,

فریدون همتی، استاندار هرمزگان در این جلسه نیز بیان کرد: کارآفرینان نیز همچون مدیران وظیفه دارند کارهای خود را به دقت انجام دهند تا نظم سیستم ما بهتر شود.

,

استاندار هرمزگان با بیان اینکه با ورود من در استان برخی از دستگاه ها تکانی خورده اند اما هنوز با حالت مد نظر من فاصله زیادی دارد، تصریح کرد: فرهنگ جامعه ما در تمام حوزه ها دچار آسیبی اساسی شده و این مشکلات بدون همراهی مردم با دولت حل نخواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه ما مستخدم مردم هستیم و توقع داریم مشکلات را به خوبی به ما منعکس کنید، گفت: از کارآفرینان می خواهم که به من تلگرام بزنند و مشکلات شان را انعکاس دهند

,

همتی با بیان اینکه حقوق شهروندی مردم باید حفظ شود، بیان کرد: ما داریم به بانک ها فشار می آوریم تا از سرگردانی مردم بکاهیم و روند سرمایه گذاری تسهیل شود

استاندار هرمزگان ادامه داد: حمل و نقل به جای این که فرصت باشد به تهدیدی برای هرمزگان تبدیل شده اما با راه اندازی شهرک حمل و نقل هرمزگان ۱۰ هزار و ۸۰۰ شغل ایجاد می شود و این منطقه یک معدن شغل است و باید تا سال ۹۷ به راه اندازی برسد.

,
,
,

همتی خاطر نشان کرد: برای نوسازی باغ ها، راه اندازی واحد های صنعتی پرورش بز و شتر و دیگر پروژه های مشابه طرح بیاورید تا ما هر دانش آموخته رشته کشاورزی را با تامین آب، زمین و تسهیلات یاری کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه