اخبار داغ

فرمانده انتظامی چناران خبر داد؛

انهدام باند توزیع چک پول جعلی در چناران

انهدام باند توزیع چک پول جعلی در چناران
فرمانده انتظامی شهرستان چناران از انهدام باند جعل چک پول و کشف ۴۷ میلیون ریال چک پول تقلبی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، برات اویسی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس آگاهی شهرستان چناران موفق شد باند توزیع چک پول های جعلی را در شهرستان، شناسایی و منهدم و مقدار 47 میلیون ریال چک پول جعلی را کشف کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان چناران در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اطلاع از توزیع چک پول جعلی در سطح شهر چناران، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان آن در دستور کار دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

,

 

,

وی ادامه داد: در این خصوص یکی از متهمین در شعبه مرکزی یکی از بانکهای سطح شهر، شناسایی و دستگیر و در بازرسی بدنی از وی، تعداد 22 برگ چک پول یک میلیون ریالی جعلی، کشف شد.

,

 

,

اویسی افزود: متهم 35 ساله جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و در بازجویی اولیه به تهیه چک پول ها از اشخاصی دیگر، اعتراف کرد.

,

 

,

فرمانده انتظامی چناران بیان داشت: پس از تحقیقات کامل و اقدامات خاص پلیسی، مخفیگاه همدستان وی شناسایی و دو عملیات مجزا سه نفر متهم 25، 27 و 28 ساله دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان نیز تعداد 46 برگ چک پول پانصد هزار ریالی و دو برگ چک یک میلیون ریالی ( در مجموع به مقدار ۴۷ میلیون ریال ) کشف گردید. 

,

 

,

اویسی در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عاملان چاپ چک پو ل ها، ادامه دارد، از شهروندان خواست در این زمینه هوشیار بوده و هرگونه مورد مشکوکی را بواسطه مرکز فوریتهای پلیسی 110، به اطلاع پلیس برسانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه