اخبار داغ

خط و نشان‌های فرماندار تربت جام برای مدیران؛

مدیران بدون برنامه در سیستم اداری تربت جام جایگاهی ندارد

مدیران بدون برنامه در سیستم اداری تربت جام جایگاهی ندارد
فرماندار تربت جام گفت: برنامه داشتن از اساس کار یک مدیر است و کسی که برنامه و استراتژی ندارد نمی تواند در سیستم مدیریت شهرستان جایگاهی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، مرتضی حمیدی امروز در جلسه شورای اداری که در سالن شهید نصیری برگزار شد با خط و نشان کشیدن برای مدیران ادارات، گفت: برنامه داشتن از اساس کار یک مدیر است و کسی که برنامه و استراتژی ندارد نمی توانم در سیتسم مدیریت شهرستان جایگاهی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

 

,

حمیدی افزود: مسئولان ادارات و نهادها و خود فرماندار نباید پشت میز نشین باشد و باید به صورت میدانی و عملیاتی در خدمت رسانی بی منت به مردم تلاش کنند.

,

 

,

وی با اشاره خریدن کفشهای آهنی، تصریح کرد: برای خدمت سرانی به مردم لحظه آرامش معنا ندارد و مدیران با پوشیدن کفش آهنی آماده حضور در همه عرصه ها خدمت به مردم باشند و تاخیر در آمدن سر کار و زود رفتن آنها مورد قبول نیست.

,


فرماندار تربت جام تقدیر از خدمت های گذشته به شهرستان، ابراز داشت: با توجه به همه خدمات صورت گرفته شایسته جمهوری اسلامی نیست که روستای بالای 50 خانوار از آب شرب و راه روستایی مناسب برخوردار نباشد و این جایگاه شایسته مردم تربت جام نیست که باید با جدیت مسئولان برطرف شود.

,
,


حمیدی با انتقادات از مصوبه های اجرا نشده در کمیسیون ها و کارگروه های فرمانداری، عنوان کرد: مدیران اگر توان اجرای برنامه ای را ندارند مصوب نکنند و اگر مصوبه صورت بگیرد موظف به اجرای آن هستند و در جلساتی که گفته مدیر حاضر شود آمدن کارشناس قابل نیست.

,
,


وی ادامه داد: مدیران اجرایی خارج از وقت اداری حق استفاده وسایل نقلیه دولتی راندارند و در صورت توقیف و در صورتی که انشعابات آنها به دلیل بدهی قطع شود از حمایت فرمانداربهره مند نخواهند شد.

,
,


فرماندار تربت جام با اشاره به دستور شورای آموزش وپروش خراسان رضوی، تاکید کرد: دستگاه خدمات رسان به هیچ عنوان حق ندارد انشعابات مدارس را به دلیل بدهی قطع کنند و برای قطع انشعابات اداره های بدهکار با فرمانداری هماهنگ شود.

,
,


حمیدی با اشاره به جذب صد در صدی اعتبارات توسط مدیران، خاطرنشان کرد: مدیران در جذب اعتبارات ابلاغی تمام تلاش وتوان را به کار گیرند و اگر ریالی برگشت کند حتما آن مدیر دستگاه با همان اعتبار برگشت خواهدکرد و این امر خط قرمز مدیر است.

,
,


وی با ابلاغ دستور العمل مدیران برای خروج از شهرستان، یادآور شد: براساس قانون اگر مدیر بدون اعلام کتبی به فرمانداری از شهرستان خارج شوند مورد پیگیری قانونی قرار بگیرند حمایت فرماندار نخواهند داشت.

,
,


فرماندار با اشاره حادثه خیز بودن کشور، بیان کرد: مدیران تربت جام باشند مخصوصا مدیران ستاد بحران در همه لحظات شبانه روز باید به گوش باشند و بدانند سر زده برای بررسی و ارزیابی می شوند.

,
,


حمیدی با اشاره به دعوت مدیران برای سخنرانی، ابراز داشت: برای شرکت در جلسه و سخنرانی از قبل هماهنگ شود تا با مطالعه در جلسه حاضر شده، زیرا مردم گوش بیکار ندارند که حرف های تکرای بشنوند.

,
,


وی با اشاره به سیاست کلی نظام و دولت، گفت: توجه به اشتغال و تولید مطالبه مقام معظم رهبری است که باید الویت اول دستور کارهمه مدیران قراربگیرد تا اقتصاد مقاومتی محقق شود.

,
,


فرماندار تربت جام با اشاره به نگاه مدیران، تصریح کرد: قانونا و شرعا پسندیده نیست مدیرانی در دولت تدبیر و امید باشند و بر خلاف سیاست ها دولت حرکت کنند مطمئن باشند هیچ جایگاهی در شهرستان ندارند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه