اخبار داغ

نویسنده کتاب راز قطعنامه:

فعالان انقلابی فضای مجازی محتوای مناسب برای جوانان تولید کنند/ دولت توجهی به بومی کردن فضای مجازی ندارد

فعالان انقلابی فضای مجازی محتوای مناسب برای جوانان تولید کنند/ دولت توجهی به بومی کردن فضای مجازی ندارد
نویسنده کتاب راز قطعنامه بااشاره به وظیفه فعالان انقلابی فضای مجازی گفت: آنهایی که اهل طراحی کارهای رایانه ای هستند و در این زمینه می توانند به صورت علمی کار کنند شبکه مجازی بومی راه اندازی کنند، این افراد باید تا زمانی که فضای مجازی بومی نشده خوراک لازم برای نسل جوان تولید کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران غضنفری در گفت و گو با خبرنگار انقلاب نیوز،با اشاره به لزوم کنترل فضای مجازی و بی توجهی دولت به دستور مقام معظم رهبری به شورای عالی فضای مجازی اظهار داشت: علت این بی توجهی به این دلیل است که منافع خطی و جناحی خود را در کنترل فضای مجازی نمی دانند.

وی افزود: دولت سعی می کند با شعار آزادی فضای مجازی رای برخی افراد را در زمان انتخابات داشته باشد یعنی مصلحت خطی و جناحی و منفعت آنی خود را به منافع بلند مدت ملت ترجیح می دهد.

نویسنده کتاب راز قطعنامه گفت: از شواهد و قرائن عیان و آشکار مشاهده می کنیم که این گونه رفتار برخلاف مصالح نظام است، چند سال است که مقام معظم رهبری تاکید دارند که به فضای مجازی توجه شود و شبکه داخلی بومی به جای اینترنتی که به دولت آمریکا وصل است راه اندازی شود اما توجهی نمی شود.

غضنفری بیان داشت: در این چند سال بومی کردن فضای مجازی انجام نشد و با کارشکنی به تاخیرافتاد که علت آن این است که عده ای نقش دارند، برخی سرنخ شان به آمریکا و انگلیس وصل می شود و مصلحت آمریکا و انگلیس نیست که شبکه اینترنت داخلی بومی داشته باشیم چون منافع استعماری شان قطع می شود.

وی ادامه داد: اگر کشور می خواهد وابستگی خود را در زمینه فضای سایبری به اروپا و آمریکا قطع کند از نظر منطقی باید شبکه داخلی راه اندازی کند اما افرادی که نمی خواهند این کار انجام شود مهره دشمن هستند.

نویسنده کتاب راز قطعنامه بااشاره به وظیفه فعالان انقلابی فضای مجازی ابراز داشت: آنهایی که اهل طراحی کارهای رایانه ای هستند و در این زمینه می توانند به صورت علمی کار کنند شبکه مجازی بومی راه اندازی کنند، این افراد باید تا زمانی که فضای مجازی بومی نشده خوراک لازم برای نسل جوان تولید کنند.

غضنفری تصریح کرد: این افراد باید به جای اینکه غربی ها برای فضای مجازی خوراک ایجاد کنند، تلاش کنیم برای جوانان خوراک تهیه کرده و در این فضا  ارائه دهیم و تا زمانی که فضای مجازی بومی نشده با تولید محتوای مناسب و نشر آن در فضای مجازی اقدام مناسبی انجام دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه