اخبار داغ

رئیس اداره کتابخانه های عمومی فریمان خبر داد؛

احتمال حضور بیش از ۱۰ هزار نفر در هشتمین جشنواره رضوی

احتمال حضور بیش از ۱۰ هزار نفر در هشتمین جشنواره رضوی
رئیس اداره کتابخانه های عمومی فریمان از کسب رتبه اول استان و دوم کتابخانه شهید مطهری در هفتمین جشنواره رضوی خبر داد و اظهار امیدواری کرد بیش از 10هزار شرکت کننده در هشتیمن جشنواره رضوی حضور داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد باقر قادری در گفتگو با خبرنگار خبر فریمان گفت: در هشتمین جشنواره رضوی که با رویکرد فرهنگ رضوی در سال 97 برگزار می گردد سعی بر مشارکت بیشتر روستاییان در این مسابقه می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبر فریمان,

 

,

رئیس اداره کتابخانه های عمومی فریمان گفت: در آینده نزدیک در جلسه ماهیانه دهیاران بخش مرکزی و قلندرآباد در این خصوص تصمیم گیری می شود.

,

 

,

وی از طرح روستای پاک در سه روستای فریمان شامل رخنه – سعداباد و کته شمشیر علیا گفت:در بهمن و اسفند برنامه های فرهنگی در این روستاها انجام و در سال 97 شروع هشتیمن جشنواره رضوی از این روستاها است.

,

 

,

قادری نقش خبرنگاران را در ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم هر روز شاهد اخبار متنوع از حوزه کتابخانه ها باشیم.

,

 

,

رئیس اداره کتابخانه های عمومی فریمان در ادامه گفت: امید داریم در هشتمین جشنواره رضوی رشد دو برابری نسبت به هفتمین جشنواره رضوی داشته باشیم.

,

 

,

وی از کسب رتبه اول استان و دوم کتابخانه شهید مطهری در هفتمین جشنواره خبر داد و اظهار امیدواری کرد بیش از 10هزار شرکت کننده در هشتیمن جشنواره رضوی داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه