اخبار داغ

مسئول فرهنگی موسسه قرآن و عترت خادم الرضا:

تلاوت قرآن سبب آرامش روح می‌شود/ بانوان حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند

تلاوت قرآن سبب آرامش روح می‌شود/ بانوان حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند
مسئول فرهنگی موسسه قرآن و عترت خادم الرضا گفت: تلاوت و عمل به قرآن باعث آرامش روح و روان انسانها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  اوشیدا؛ شبانی در محفل انس با قرآن کریم بزرگداشت یاد و خاطره دریانوردان دریادل ایرانی در کشتی نفتکش سانچی که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی زابل جاری با حضور جامعه قرآنی بانوان سیستان و به همت موسسه قرآن و عترت خادم الرضا برگزار شد، بیان کرد: قران تاثیر به سزایی در زندگی فردی و اجتماعی افراد دارد به طوری که افرادی که با قران مانوس هستند از آرامش بیشتری برخوردار هستند.

وی افزود: گشایش بسیاری از مشکلات افراد در قرآن است زیرا که قرآن هدایت و راهنما مناسبی برای متقین و شفا برای مریضان می باشد.

شبانی اظهار کرد: با رسیدن به درک عمیق قران می توان به راحتی در مسیر صحیح قرار گرفت چرا که قران همه چیز را به صورت کاملا واضح توضیح داده است.

مسئول فرهنگی موسسه قرآن و عترت خادم الرضا تصریح کرد: بانوان در زندگی باید حضرت زهرا (س) را به عنوان الگوی عملی خود قرار دهند چرا که ایشان سه چیز را در دنیا از همه چیز بیشتر دوست داشتند که آن سه چیز تلاوت قرآن، نگاه به سیمای رسول خدا(ص) و انفاق است.

شبانی ابراز کرد: به منظور ترویج فرهنگ قرانی در جامعه تمامی اقشار جامعه به ویژه مسئولان‌ باید همت خود را به کار گمارند تا جامعه ای آرمانی و ایده آل ایجاد شود.

وی تاکید کرد: در جامعه ای که قران به طور کامل در بین اقشار جامعه نهادینه شده و مردم به آیات الهی پایبند هستند میزان جرم به شدت کاهش می یابد که این از ثمرات این کتاب آسمانی است.

گفتنی است؛ محفل انس با قرآن با تلاوت مجلسی آیات ملکوتی قرآن کریم توسط قاریان ممتاز شهرستانی از بانوان برگزار شد همچنین اجرای همخوانی قرآن کریم توسط گروه قرآنی نونهالان، تواشیح توسط گروه قرآنی از جوانان و سخنرانی از مهمترین برنامه های محفل قرآنی بود.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه