اخبار داغ

بخشدار آیسک:

بانوان آیسک از امکانات ورزش کمی برخوردار می باشند

بانوان آیسک از امکانات ورزش کمی برخوردار می باشند
بخشدار آیسک گفت:سهم بانوان آیسک از امکانات و تجهیزات ورزشی کم است و با توجه به آمار نگران کننده بیماری های روحی به ویژه دربانوان لزوم توجه به ورزش بانوان بیش ازهمیشه جدی تر به نظر می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرایان بیدار ،علی برازنده بخشدار آیسک صبح امروز در جلسه بررسی مطالبات و روش های توسعه ورزش بانوان گفت: نبود زمینه فرهنگی مناسب برای ورزش بانوان و همچنین نبود زیرساخت های کافی از مشکلات جدی این حوزه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

مسعودی شهردار آیسک هم دراین جلسه با بیان این که شهرداری از ورزش بانوان حمایت جدی می کند خواستار تقویت کانون های فرهنگی ورزشی به ویژه درحوزه بانوان شد.

,

وی افزود: نیاز است درسبد هزینه خانواده ها قسمتی صرف ورزش شود چرا که به نحوی پیشگیری از بیماری ها و در نهایت صرفه جویی درهزینه هاست.

,

شهردارآیسک اظهار کرد: بر حسب اعلام نیاز پارک بانوان آیسک راه اندازی شد و اکنون تجهیز آن در دستور کار قرار دارد که به زودی در اختیار بانوان قرارمی گیرد.

,

«صنعتی» عضو شورای اسلامی شهر آیسک هم خواستار توجه به ورزش و نهادینه سازی فرهنگ ورزش در مدارس ابتدایی و مهد کودک ها شد.

,

وی با اشاره به مشکلات ورزش آیسک افزود: ورزش آیسک مسئول تمام وقت ندارد و تنها نیروی حاضر دو روز در هفته در سرایان مشغول است. وی از کمک 500 میلیون ریالی شهرداری برای احداث زمین چمن مصنوعی آیسک خبر داد.

,

راضیه رمضانی رئیس اداره ورزش و جوانان سرایان ضمن برشمردن برنامه های این اداره برای تقویت ورزش همگانی و به ویژه ورزش بانوان خواستار تعامل همه نهادها به منظور گسترش این امرمهم شد.

,

وی با بیان این که هیئت های ورزشی بانوان دربخش جایگاه مالی ندارند ازهیئت های ورزشی آیسک خواست تا با هیئت های ورزش شهرستان تعامل خود را بیشتر کنند تا بتوانند اعتبارات شان را تامین کنند.و ازبرنامه ریزی برای استعدادیابی رشته هندبال در مدارس با همکاری آموزش و پرورش خبر داد.

,

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان سرایان در ادامه با بیان این که حتی می توان در صورت نبود نیروی متخصص از شهرهای اطراف نیروی متخصص جذب کنیم، اظهارکرد: هیئت های ورزشی می توانند در زمینه نیروهای متخصص که کارت مربیگری ندارند با هیئت ورزشی شهرستان مکاتبه کنند تا با هماهنگی با هیئت ورزشی استان تاییدیه فعالیت صادر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه