اخبار داغ

برطرف کردن مشکلات خانواده‌های شهدا لازم و ضروری است

برطرف کردن مشکلات خانواده‌های شهدا لازم و ضروری است
خانواده شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون با خانواده شهید محمد احمدی جوان دیدار و از منزل شهید رئیسعلی دلواری بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دلواردر جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون در منزل شهید رئیسعلی دلواری و در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: شهادت فرزندمان در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) افتخاری بزرگ برای این خانواده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: اینکه کسی برای دفاع از آرمان‌های اسلام و مسلمانان مظلوم قید زندگی دنیایی را بزند و کیلومترها دورتر از مرزهای میهن اسلامی به مبارزه با ابادی استکبار بپردازد، کار ارزشمند و عظیمی است و هیچ کس جز خود پروردگار نمی تواند پاداش این اقدام ارزشمند را به آنان بدهد.

,

زاهددوست تصریح کرد: همه ما زندگی خود را مدیون شهیدان هستیم فرقی هم ندارد چه شهدای دفاع مقدس و چه شهدای مدافع حرم که یکی از آنها شهید مسلمی‌سواری است.

,

امام جمعه دلوار بیان کرد: دفاع و جانفشانی از دین مبین اسلام و اهل بیت (ع) اجر و پاداشی بزرگ نزد پروردگار دارد که شامل این عزیزان شده است.

,

, ,

وی با بیان اینکه رسیدگی و پیگیری مشکلات و امورات خانواده های شهدا لازم و ضروری است،اظهار داشت: مسئولان و مردم باید به خدمت بی منت به خانواده های شهدا افتخار کنند و بتوانند با حداقل کاری برای این عزیزان مشکلات آنها را رفع کنند.

,

زاهددوست ادامه داد: پیروزی جبهه مقاومت بر گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق، افتخار بزرگی بود که آن هم به برکت خون شهدا و مجاهدت مدافعان حرم رقم خورد.

,

وی گفت: سردار شهید رئیسعلی دلواری هم جوانی مومن و شجاع از این دیار که با همت بلند خود و با قدرت اخلاص و ایمان خود توانستند هیمنه استعمار را در هم بپیچد و در همین سرزمین بینی آنها را به خاک بمالد و زانوی استکبار را خم کند.

,

امام جمعه دلوار بیان کرد: یکی از صفات کسانی که خدایی می‌شوند ماندگاری در تاریخ است، که شهدای والا مقام ما از نیز در زمره این افراد قرار دارند.

,

.

, ,

, ,

, ,

, , ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه