اخبار داغ

مسئول ستاد نماز جمعه دلوار:

آیین بزرگداشت جانباختگان نفتکش سانچی در دلوار برگزار می شود

آیین بزرگداشت جانباختگان نفتکش سانچی در دلوار برگزار می شود
مسئول ستاد نماز جمعه دلوار گفت: مراسم ختم 32 تن از جانباختگان نفتکش سانچی روز جمعه در مصلی جمعه دلوار برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله درویشی مسئول ستاد نماز جمعه دلوار در گفت‌وگو با خبرنگار سپاس با بیان اینکه این حادثه در بعد ملی مهم بوده است، اظهار داشت: اعلام عزای عمومی از سوی دولت نشان از اهمیت این امر دارد و در دیار شهید رئیسعلی دلواری نیز بزرگداشتی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

درویشی تصریح کرد: سرنشینان این کشتی که در حین خدمت شهادت‌گونه‌ جان باختند قلب تمامی ملت ایران را جریحه‌دار کردند به پاس بزرگداشت این شهدا مجلسی برای آنها  در شهر دلوار تدارک دیده شده است.

,

وی گفت: این افراد که در راه خدمت به میهن جان خود را از دست دادند به واقع افتخار بزرگی برای کشور محسوب می‌شوند و باید با حضور پرشور در این مراسم قدردانی خود را از این خدمات به جا آوریم.

,

درویشی حادثه‌ آتش‌سوزی کشتی نفتکش سانچی و شهادت تعدادی از هموطنان را در این حادثه مصیبت‌بار دانست و افزود: این مصیبت و ضایعه بزرگ همه ملت ایران را تحت تاثیر قرار داد که برگزاری این مراسم در راستای ارج نهادن به خدمات این شهدا برنامه‌ریزی شده است.

,

این مسئول عنوان کرد: مراسمی یادبودی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره جان باخته در حادثه نفتکش ایرانی در دیار شهید رئیسعلی دلواری با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

,

وی خاطر نشان کرد: این مراسم  روز جمعه 29 دی ماه ساعت 11 صبح در مصلی جمعه شهر دلوار با حضور مردم ولایت مدار و شهید پرور دلوار برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه