اخبار داغ

فرماندار بیجار اعلام کرد؛

مهمترین هدف سفر استاندار به بیجار توسعه زیر ساخت ها است

مهمترین هدف سفر استاندار به بیجار توسعه زیر ساخت ها است
فرماندار بیجار هدف از سفر استاندار کردستان به بیجار فراهم کردن زیر ساخت برای توسعه اشتغال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار شهرستان بیجار در گفت و گو با خبرنگار بیجار بام ایران برنامه های سفر یک روزه استاندار کردستان را به بیجار تشریح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران ,

 

,

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل شهرستان بیجار بیکاری و مهاجرت است ،گفت:فراهم کردن زیر ساخت های مناسب اشتغال مهمترین عامل جلوگیری از مهاجرت در این شهرستان است.

,

 

,

زندیه تصریح کرد:سفر یک روزه استاندار کردستان به بیجار با حضور در مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان آغاز می شود.

,

 

,

وی افزود:بازدید از شهرک صنعتی و تصفیه خانه فاضلاب دیگر برنامه بهمن مرادنیا در شهر بیجار است .

,

 

,

فرماندار بیجار ادامه داد:برگزاری جلسه با نماینده اقشار مختلف و سرمایه گذاران از دیگر برنامه های سفر استاندار به شهرستان بیجار است.

,

 

,

زندیه خاطر نشان کرد:چند سرمایه گذار برای چند پروژه مهم در شهرستان اعلام آمادگی کرده اند که فردا با استاندار دیدار دارند و تمام سعی ما این است که زیر ساخت های لازم برای تسریع در کار این سرمایه گذاران را آماده نمائیم.

,

 

,

مسئول ارشد اجرایی شهرستان بیجار همچنین از برگزاری جلسه فعالان مدنی شهرستان بیجار با استاندار در بعدظهر فردا خبر داد.

,

 

,

وی اضافه کرد:برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان در بیجار و جلسه شورای اداری بخش کرانی در حسن آباد یاسوکند از دیگر برنامه های استاندار در شهرستان بیجار است.

,

 

,

زندیه یادآور شد:تسریع پروژه اسب اهنین، تسریع در روند دو بانده کردن جاده بیجار-زنجان ،پیگیری مشکلات تصفیه خانه فاضلاب و حمایت از سرمایه گذاران مهمترین برنامه های است که در این سفر پیگیری می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه