اخبار داغ

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر:

تسهیلات اشتغالزایی به ازای هر نفر ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت می شود

تسهیلات اشتغالزایی به ازای هر نفر ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت می شود
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: به هراندازه که شهرستانها طرح اشتغالزایی داشته باشند می‌توانند از تسهیلات بانکی به ازای هر نفر تا سقف 500 میلیون ریال استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نبی بخش داودی در حاشیه نشست کارگروه تخصصی اشتغال ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره، اظهار کرد: 526 میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات برای طرح اشتغال فراگیر در استان سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است و بر همین اساس هر شهرستان به هراندازه که طرح اشتغالزایی داشته باشد می‌تواند از این اعتبارات به ازای هر نفر تا سقف 50 میلیون تومان استفاده کند.
وی گفت: 229 میلیارد و 300 میلیون تومان در قالب اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری به این استان اختصاص یافته که از محل این اعتبارات می‌توانیم برای فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان جویای کار روستایی و عشایری شهرستان ایرانشهر به خوبی استفاده کنیم.
فرماندار ویژه ایرانشهر افزود: این تسهیلات در مناطق مرزی با 4درصد و روستایی و عشایری با 6درصد سود به متقاضیان پرداخت می‌شود.
داودی تصریح کرد: فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان از مهمترین وظایف مسئولان است و به همین سبب دولت تلاش گسترده ای را در این زمینه در ایرانشهر آغاز کرده است.
وی تاکید کرد: با مدیریت زمان و جذب تسهیلات و اعتبارات برای ایجاد اشتغال این مشکل جوانان حل خواهد شد.
وی اضافه کرد: ایجاد اشتغال دغدغه های جامعه را در بحث بهبود اقتصاد و کاهش آسیب های اجتماعی کم می کند.
فرماندار ویژه ایرانشهر با اشاره به اینکه اختیارات اشتغال به کمیته فنی اشتغال فراگیر واگذار شده است، افزود: فعال شدن این کمیته ضمن تسریع در کارها و کاهش زمان، نتیجه ای اثر بخش برجای خواهد گذاشت و مسئولان نیز مکلفند گزارش روزانه از وضعیت جذب تسهیلات و بررسی طرح ارائه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پهره,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه