اخبار داغ

ماجرای صندلی های بتونی در بلوار امام خمینی شهر یاسوج + تصاویر

ماجرای صندلی های بتونی در بلوار امام خمینی شهر یاسوج + تصاویر
شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ نمادی از اداب و رسوم مردم استان در میدان ها و بلوارهایش ندارد و تنها صندلی هایی که به آثار باستانی مانند شده اند خود نمایی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، شهر یاسوج یکی از پر جمعیت ترین شهرهای کهگیلویه و بویراحمد است که به نسبت جمعیت باید خدمات بهتر و با کیفیت تری را ارایه دهد یکی از این خدمات داشتن شهری  زیبا و فضای سازی شهری است که هر مسافری در بدو ورود به آن مواجهه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , ایل بانو،,

هر شهری با توجه به اداب و رسوم خود نماد مردم و رسومش را در بلوارها و میدان های خود نصب می کند اما با این وجود در یاسوج به عنوان مرکز استان چیزی که اداب و رسوم مردم این استان را معرفی کند نصب نشده است و نماد خاصی در این شهر وجود ندارد.

,

پیرزن و پیرمردهای این شهر وقتی از راه رفتن خسته می شوند جایی برای نشستن ندارند و باید تحمل کنند تا به خانه شان برسند فضاهای سبز کوچکی وجود دارد این فضاهای سبز نیز صندلی برای نشستن ندارند که خود جای تامل دارد و اگر صندلی هم باشد آنقدر قدیمی و رنگ و رو رفته است که کسی تمایل به نشستن بر روی آنها را ندارد.

,
 
,

بلوار امام خمینی یاسوج یکی از پر تردد ترین و زیباترین بلوارهای شهر یاسوج است که این روزها زیبایی های خود را از دست داده است نه از سطل زباله خبری است و نه از صندلی برای نشستن تنها صندلی های سنگی این بلوار نیز از بین رفته اند و دیگر تکیه گاهی برای مردم نیستند.

,

صندلی های سنگی که در این بلوار وجود دارد یا به دلایل مختلف وارونه شده اند و قابل نشستن نیستند و یا هم شکسته اند که چرهر ای نامناسب را برای شهر ایجاد کرده است چرا که این بلوار یکی از قدیمی ترین بلوارهای شهر یاسوج است که به دلیل وجود درختان زیادی در دو طرف آن زیبایی های خاصی دارد.

,

با این وجود صحنه هایی که در این بلوار وجود دارد چهره ای نامناسب را ایجاد کرده است و می توان گفت از ابتدا تا انتهای این بلوار تنها دو یا سه صندلی سالم برای نشستن وجود دارد که همین تعداد مشکلاتی دارند و برخی برای استراحت مجبور هستند با همین کنار بیایند.

,
, ,

انتظار می رود مسئوولان شهرداری یاسوج برای زیباسازی شهر و ایجاد نمایی زیبا اقدامات زیادی را انجام دهند چرا که کموبد و نبود روشنائی در برخی از این بلوارها نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که ایجاد شده است و نارضایتی هایی را به دنبال دارد که می طلبد مسئولان شهرداری همت کنند و به دنبال تغییرات اساسی در سیما و نمای شهر یاسوج باشند.

,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
4
,
 
,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه