اخبار داغ

استاندار همدان در جلسه سیاستگذاری رویداد همدان:

جشنواره همدان ۲۰۱۸ با ظرفیت تبدیل شدن به یک پدیده فرا ملی

جشنواره همدان ۲۰۱۸ با ظرفیت تبدیل شدن به یک پدیده فرا ملی
استاندار همدان اظهار داشت :در ایران شهری به استعداد و پتانسیل همدان وجود ندارد. همدان جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد .با توجه به استعداد و شرایط استان همدان جذب سرمایه گذاری خارجی بسیار مهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبنم همدان:جلسه شورای سیاستگذاری رویداد همدان شامگاه دیروز  با حصور استاندار و مدیر کل سازمان میراث فرهنگی در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبنم همدان:,

در ابتدای جلسه مدیر کل سازمان میراث فرهنگی اعلام کرد قرار است 43 رویداد در دستگاههای مختلف در سه سطح ,جهانی ,ملی ,استانی اجرا شود و تعدادی از برنامه های پیشنهاد شده توسط کمیته های مختلف را قرائت نمود .

,

 

,

استاندار: هیچ بودجه ای برای اجرای طرح  2018 در استان همدان در نظر گرفته نشده است

, استاندار: هیچ بودجه ای , برای اجرای طرح  2018 در استان همدان در نظر گرفته نشده است ,

محمد ناصر نیکبخت در پاسخ به برنامه های مدیر کل سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت :ابتدا باید ببینیم چه میزان بودجه دولتی برای برگزاری طرح 2018 برای  استان همدان در نظر گرفته شده است؟ برای اجرای طرح  تبریز 10 میلیارد در نظر گرفته شده است در حالی که برای اجرای طرح 2018 در استان همدان بودجه ای در نظر گرفته نشده است.

,

استاندار همدان تصریح داشت: میراث فرهنگی در خصوص اختصاص بودجه برای اجرای جشنواره بین المللی کوتاهی نموده است

,

وی تأکید کرد: تبلیغات باید در خارج از استان و دیگر شهرها از جمله تهران نیز انجام شود.

,

, ,

جذب سرمایه گذار خارجی برای گردشگری همدان

, جذب سرمایه گذار خارجی برای گردشگری همدان,

نیکبخت ادامه داد :در ایران شهری به استعداد و پتانسیل همدان وجود ندارد ,همدان جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد .با توجه به استعداد و شرایط استان همدان جذب سرمایه گذاری خارجی بسیار مهم است .

,

علیرضا سمواتی عضو دبیرخانه اتاق فکر استانداری و مدیر خانه بومگردی آمادای اشاره داشت : برنامه 20 18یک اتفاق فراملی است و بسیار برای استان حائز اهمیت است و امکان دارد این موقعیت تا سال های دیگر در استان ایجاد نشود بنابراین باید این برنامه به بهتربن وجه و بالاتر از سطح استان و  در تراز ملی و فرا ملی باید اجرا شود .

,

وی اظهار داشت :در توانایی سازمان میراث فرهنگی نیست که کار ملی و بین المللی را به او واگذار نماییم .و همه از استانداری انتظار دارند که در پیشبرد اجرای این جشنواره کمک نماید .

,

, ,

عباس صوفی شهردار شهر همدان اظهار داشت :در راستای اجرای طرح 2018 برای مبادی ورودی شهر همدان 4 بیلبورد در ابعاد 61 متر و همچنین اِلمان هایی برای زیبا سازی شهر همدان  در نظر گرفته شده است ,سرویس های بهداشتی تا پایان سال جاری بازسازی خواهند شد ,نورپردازی لیزری المان نوروزی با محوریت طرح 2018طراحی شده است .یک دستگاه اتوبوس گردشگری روباز در شهر همدان ساخته شده است و امادگی این را داریم که تعداد اتوبوس های بیشتری ساخته شود .79 شهردار مهمان استان همدان هستندهمدان یکی از شهرهایی است که گزینه میزبانی را دارد .

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه