اخبار داغ

پژوهشگر برتر کشور مطرح کرد؛

تولید محصول آموزشی با تکنولوژی واقعیت افزوده نیازمند حمایت مسئولان

تولید محصول آموزشی با تکنولوژی واقعیت افزوده نیازمند حمایت مسئولان
پژوهشگر برتر کشور از تولید یک محصول آموزشی با فنّاوری واقعیت افزوده به‌عنوان جدیدترین فنّاوری آموزشی در دنیا خبر داد و گفت: برای تجاری‌سازی محصولات آموزشی همچنان نیازمند حمایت مسئولان هستیم که تولید این محصولات را با برند دانشگاه فرهنگیان را داده‌ایم اما اقدام عملی صورت نگرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا یونس وصالی شهروند اسدآبادی که در جشنواره پویش در مشهد به‌عنوان پژوهشگر برتر کشور شناخته شد، در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ اظهار کرد: برای دومین بار است که در دومین جشنواره پویش در بخش دستاوردها و نوآوری‌های پژوهشی شرکت کردم و به‌عنوان پژوهشگر برتر کشور انتخاب شدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال؛,

وی که معلم ابتدایی مدرسه شهید فتوحی اسدآباد است، 6 سال درزمینهٔ بازی‌سازی و تولید نرم‌افزار فعالیت داشته، گفت: بنده دارای چندین مقام کشوری در این زمینه  هستم که در حال حاضر نیز به‌عنوان مدرس دوره‌های اندروید در آموزش مجازی فرهنگیان و داور مسابقات مختلف حضور دارم.

,

پژوهشگر برتر کشور در جشنواره پویش بابیان اینکه طراح بازی تخته گویای سوم هستم، افزود:  این طرح یک بازی اندرید حدس کلمه است و هدف آن تقویت املا و مهارت شنیداری  و دیداری دانش آموزان است.

,

وی از تولید محصولی جدید خبر داد و گفت: در حال حاضر هم در حال تولید یک محصول آموزشی با فنّاوری واقعیت افزوده هستم که جدیدترین فنّاوری آموزشی در دنیا است.

,

وصالی بابیان اینکه  در جشنواره پویش مدرس کارگاه تولید محتوای الکترونیکی در سیستم‌عامل اندروید بودم، افزود: در این جشنواره پژوهشگران برتر کشور حضور داشتند .

,

وی تصریح کرد: در این جشنواره در مورد فنّاوری واقعیت افزوده و ساخت آن صحبت کردیم و مورد استقبال دانشجویان واقع شد و با توجه به استقبال دانشجویان و پژوهشگران از این تکنولوژی یک دوره آموزش واقعیت افزوده در آموزش مجازی فرهنگیان را تدریس کردم.

,

این پژوهشگر در خصوص محصول آموزشی واقعیت افزوده نیز گفت:  این محصول یکی از فناوری‌های بسیار نو و روبه‌پیشرفت در دنیا است که خیلی در ایران شناخته‌شده نیست.

,

وی اضافه کرد: برنامه‌نویسی این فناوری هم با چالش‌هایی همراه بود و خیلی از آموزش‌های آن به زبان فارسی وجود ندارد.

,

وصالی که در جشنواره هوشمند سازی در اردیبهشت 96 در تهران مقام اول نرم‌افزارهای آموزشی در کشور را کسب کرده بود، گفت: دانشگاه فرهنگیان به بنده پیشنهاد تدریس در آموزش مجازی فرهنگیان را داد که  شروع بسیار خوبی برای بنده بود.

,

وی خاطرنشان کرد: البته برای تجاری‌سازی محصولات آموزشی همچنان نیازمند همت مسئول است و بنده پیشنهاد تولید محصولات آموزشی با برند دانشگاه فرهنگیان را دادم که فعلاً اقدام عملی صورت نگرفته است.

,

این پژوهشگر برتر بابیان اینکه ما پتانسیل‌های خیلی خوبی را در آموزش پرورش و دانشگاه فرهنگیان داریم که نیازمند توجه بیشتر مسئولین در این حوزه را دارد، افزود: ما می‌توانیم محصولات آموزشی را با فناوری روز دنیا تولید کنیم  و بهترین افراد برای تولید محصولات آموزشی معلم‌ها هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر آموزش‌وپرورش از این پتانسیل استفاده کند نتیجه آن دسترسی آسان دانش امور به منابع یادگیری، تسهیل در یادگیری و یادگیری مادام‌العمر در دانش آموزان است که توسط تجربه و تخصص معلمان در آموزش محقق می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه