اخبار داغ

شهردار اسدآباد:

اسدآباد شهری که سیما ندارد/لزوم ساماندهی نصب بنرهای تبلیغاتی

اسدآباد شهری که سیما ندارد/لزوم ساماندهی نصب بنرهای تبلیغاتی
شهردار اسدآباد با اشاره به اینکه این شهر سیمای جالبی ندارد، گفت: به دنبال ایجاد سیستم نظارتی برای ساماندهی مناسب نصب بنرهای تبلیغاتی هستیم تا به زیباسازی شهر کمک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کاظم سعیدی شهردار اسدآباد در گفت‌وگو با  آوای سیدجمال؛ با اشاره به وضعیت نامطلوب سیمای شهری اسدآباد، اظهار کرد: این شهر سیمایی ندارد و ضروری است نسبت به زیباسازی آن اقدام کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   آوای سیدجمال,

وی با اشاره به اینکه در خیابان‌های این شهر ملاحظه می‌کنیم که مغازه‌داران و مالکین بناهای تجاری با نصب بنر در پیاده‌روها جلوه نامناسبی به این فضا داده‌اند، تصریح کرد: در شهرهایی که سیستم نظارتی خوبی دارند، برای نصب این‌گونه بنرها و تابلوها از مالکین مبلغی اخذ می‌شود تا تغییر فضای شهری تحت تسلط سیستم باشد.

,

شهردار اسدآباد خاطرنشان کرد: نیروهای اطلاع‌رسان شهرداری این افراد را نسبت به جمع‌آوری این اشیاء توجیه می‌کنند  و در مرحله بعد کسانی که با شهرداری همکاری نکنند از طریق مراجع قضایی با آنان برخورد خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه برای زیباسازی سطح شهر باید بستری مناسب فراهم شود، گفت: نصب برخی بنرهای غیرضروری در برخی میدان‌ها شهر منظره بدی به آن می‌دهد که بنده مخالف این موضوع هستم.

,

سعیدی با اشاره به اینکه مخالف نصب بنر تبریک برای انتصابش بوده است، تصریح کرد: علیرغم اصرار بنده برخی نسبت به نصب بنر تبریک در میدان‌ها شهر اقدام کردند که نیاز به این کار نبوده است.

,

وی همچنین بیان کرد: اگر مسئولان این‌گونه مسائل را از خودشان شروع نکنند، نباید انتظار داشته باشند مردم نیز با آنان همسو باشند.

,

شهردار اسدآباد اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره و ساماندهی قرارداد منعقدشده با شرکت‌های پیمانکار فضای سبز از مهم‌ترین برنامه‌های خود در این شهر خواند.

,

وی همچنین با انتقاد از نحوه انعقاد قراردادهای قبلی با شرکت‌های پیمانکار در سنوات گذشته، تصریح کرد: انعقاد قرارداد 8 ماهه با این شرکت‌ها اشتباهی محض است که نباید تکرار شود.

,

سعیدی اضافه کرد: در تدوین قراردادها باید ترتیبی اتخاذ شود تا بتوان در مواقعی مانند زمستان که نیاز به فعالیت در بخش فضای سبز نیست ارزش ریالی اضافی به هدر نرود.

,

شهردار اسدآباد در ادامه بابیان اینکه هدف ما کاهش حضور مستقیم در مسئله فضای سبز است افزود: در این راستا قراردادهایی را با پیمانکاری معتبر منعقد خواهیم کرد و در کنترل و نظارت نقش ایفا می‌کنیم.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: قصد داریم تا گل‌کاری شهرستان را به دو قسمت فعالیت‌های فصول گرم و سرد سال  تقسیم کرده تا شاهد مناظری با طراوت در سطح شهر باشیم.

,

سعیدی تصریح کرد: به علت کمبود بودجه پروژه جدید آغاز نخواهیم کرد مگر مجبور به شروع آن باشیم.

,

وی همچنین اضافه کرد: بدهی کنونی شهرداری 6 میلیارد تومان است که سعی داریم با مناسب‌سازی هزینه‌ها این مبلغ را کمتر کنیم.

,

شهردار اسدآباد در خصوص ترافیک شهرستان نیز گفت: در اولین اقدام قصد داریم تا رینگ چهارباغ جهاد را به بلوار دانشگاه وصل کنیم تا قسمتی از ترافیک موجود در این کاسته شود و با اصلاح این قسمت، مسیر بسیاری از همشهریان روستایی که از این بلوار تردد می‌کنند، کوتاه‌تر می‌شود.

,

وی گفت: در همین راستا مذاکرات لازم با معارضین موجود و مسئولین دانشگاه پیام نور انجام‌شده و تدوین نقشه‌برداری مسیر نیز آغازشده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه