اخبار داغ

همزمان با دهه فجر انجام می شود؛

ارائه خدمات ویژه فرهنگی، مسکن و اشتغال به مددجویان زنجانی

ارائه خدمات ویژه فرهنگی، مسکن و اشتغال به مددجویان زنجانی
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: همزمان با سی و نهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خدمات ویژه فرهنگی ، مسکن و اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل موج رسا; هدایت صفری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در بخش های مختلف است، گفت: دهه فجر فرصتی برای امید آفرینی در جامعه و بصیرت افزایی در حوزه انقلاب اسلامی و و تبیین کارکردهای آن در بخش محرومیت زدایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;, ,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره) ، انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگی است، افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین برنامه های اثربخش در حوزه محرومیت زدایی با هدف شیرین تر شدن ذائقه دهک های پائین جامعه از نظام ولایی است.

,

صفری با تاکید بر استفاده از رسانه های جمعی بویژه صدا و سیما برای تبیین کارکردهای محرومیت زدائی دستگاه های عضو کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان، ادامه داد: دهه فجر طلائی ترین فرصت برای کمک به شفاف سازی فعالیتهای دستگاه های مختلف نظام در حوزه محرومیت زدایی است.

,

وی بیان کرد: تبیین کارکردهای دستگاه های اجرایی کشور در مناسبت های مختلف تامین کننده امنیت روانی و اجتماعی در جامعه که یکی از ابزارهای نرم کمک کننده در برقراری امنیت کشور است.

,

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه دستگاههای عضو کمیته همیاری و تشکلهای مردمی مسئولیت رسیدگی به اقشار ضعیف و دهک های پایین جامعه را برعهده دارند، گفت: باید با برنامه ریزی مناسب و انسجام در خدمت رسانی به جامعه هدف در ابعاد مختلف ، امید واری و نشاط را در دهک های پایین جامعه ایجاد کنیم .

,

وی با بیان اینکه برنامه های اجرایی در ایام دهه فجر باید با رویکرد مردم محور برنامه ریزی و اجرا شود، خاطرنشان کرد: در برنامه های اجرایی در دهه فجر باید نقش مردم در همه بخش ها برجسته شده و در همه برنامه ها مورد نظر قرار گیرد.

,

صفری به ارائه خدمات ویژه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در بخش های اشتغال، مسکن، فرهنگی و حمایتی اشاره و اظهار کرد: ایجاد طرح های اشتغال جدید برای مددجویان تحت حمایت ، واگذاری مسکن و اعزام مددجویان تحت حمایت به مشهد مقدس از برنامه های ویژه کمیته امداد استان زنجان در ایام دهه فجر امسال است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه