اخبار داغ

سرپرست آموزش و پرورش تفرش بیان کرد؛

بهره‌مندی ۶ مدرسه روستایی تفرش از نعمت گاز

بهره‌مندی ۶ مدرسه روستایی تفرش از نعمت گاز
سرپرست آموزش و پرورش تفرش گفت: با نصب علمک گاز و تعیین پیمانکار از سوی شرکت گاز به زودی مدارس ابتدایی مدارس روستاهای طریزآباد، قزلقاش و زرجین از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قربانعلی، سرپرست آموزش و پرورش تفرش در گفتگو با ندای تفرش، از بهره‌مندی ۶ مدرسه روستایی تفرش از نعمت گاز خبر داد و گفت: امسال گازرسانی به مدارس روستاهای عزالدین، نوبهار، کهلوعلیا، گزاوند، بکلیگ و خانک انجام شده است، که در این مدارس ۷۹ دانش‌آموز در مقطع ابتدایی در حال تحصیل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

گازرسانی به مدارس روستایی شهرستان تفرش

, گازرسانی به مدارس روستایی شهرستان تفرش, گازرسانی به مدارس روستایی شهرستان تفرش,

قربانعلی با بیان این مطلب که گازرسانی به مدارس ۳ روستای دیگر نیز در حال پیگیری است، افزود: با نصب علمک گاز و تعیین پیمانکار از سوی شرکت گاز به زودی ۲۳ دانش‌آموز ابتدایی مدارس روستای طریزآباد، قزلقاش و زرجین از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

,

سرپرست آموزش و پرورش تفرش بیان کرد: گازرسانی به برخی از مدارس روستاهایی نظیر سربند، کنگران، دارستان، شهراب، شاهواروق و سفیدشبان در سال‌های گذشته انجام شده است و مابقی مدارس این شهرستان نیز از سایر وسایل گرمایشی استفاده می‌کنند.

,

مدارس تفرش از عهده هزینه‌های آب، برق و گاز برنمی‌آیند

, مدارس تفرش از عهده هزینه‌های آب، برق و گاز برنمی‌آیند, مدارس تفرش از عهده هزینه‌های آب، برق و گاز برنمی‌آیند,

وی با اشاره به مشکل مدارس شهرستان تفرش در پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز گفت: در حال حاضر مدارس شهرستان در پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز با مشکل جدی مواجه هستند و برخی از این هزینه‌ها نیز از طریق منابع کمک‌های مردمی تامین می‌شود. البته از سوی مجلس مصوباتی با هدف رایگان شدن هزینه‌های آب، برق و گاز وجود دارد که هنوز نهایی و اجرایی نشده است.

,

قربانعلی درخصوص ۶ مدرسه روستایی تفرش که به صورت تک دانش‌آموزی اداره می‌شود، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش، پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی باید به صورت صددرصدی صورت بگیرد که به همین منظور در برخی روستا‌ها حتی با وجود یک دانش‌آموز نیز باید کلاس درس تشکیل شود.

,

گازرسانی به مدارس روستایی شهرستان تفرش

, گازرسانی به مدارس روستایی شهرستان تفرش, گازرسانی به مدارس روستایی شهرستان تفرش,

وی افزود: با توجه به کمبود نیروی انسانی، از نیروی سرباز معلم و بازنشسته هم استفاده می‌شود. هرچند پیگیری‌های لازم برای جذب نیروهای رسمی مورد نیاز باید انجام شود.

,

سرپرست آموزش و پرورش تفرش خاطرنشان کرد: تعدادی از مدارس تفرش به صورت شیفتی اداره می‌شود، اما همچنان این شهرستان با کمبود معلم مواجه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه