اخبار داغ

سرنوشت قربانی اسید در هاله ای ازابهام؛

آموزش وپروش:۴ میلیون تومان پرداخت می کنیم! +تصویر

آموزش وپروش:۴ میلیون تومان پرداخت می کنیم! +تصویر
در حالی آموزش و پرورش از بهبود سوختگی صورت دانش آموز زهکی می گوید که مادر وی با ارسال مدارک پزشکی از ماندگاری آثار سوختگی بر چهره فرزندش خبر می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری اوشیدا: پس از انتشار خبری مبنی بر سوختگی صورت فرزاد شهرکی دانش اموز دبیرستان شهید میرحسینی شهرستان زهک با اسید در مدرسه، آموزش و پرورش شهرستان زهک نسبت به این خبر واکنش نشان داد و گفت: در رابطه با خبر سوختگی فرزاد شهرکی در مدرسه، به اطلاع می رساند که به هیچ عنوان نقص عضوی ایجاد نشده و سه ماه قبل در آزمایشگاه مدرسه در هنگام جابجایی و مرتب کردن وسایل آزمایشگاهی مدرسه توسط نیروی خدماتی، عوامل و دانش آموزان، ظرف مواد آزمایشگاهی دچار شکستگی شده و باعث آسیب دیدن دانش آموز از ناحیه صورت می شود که بلافاصله بعد از انتقال دانش آموز توسط مدیر واحد آموزشی به بیمارستان مراحل درمان به صورت کامل انجام شده است.

وی گفت: مجموعه آموزش و پرورش تلاش کرده تا کلیه هزینه های درمان را تامین کند به نوعی که تاکنون هزینه بیمارستان و کمک هزینه درمان از محل صندوق امداد آموزش و پرورش شهرستان پرداخت و در حال حاضر نیز پرونده از طریق بیمه معلم پیگیری که طی روزهای آینده مبلغ چهار میلیون تومان به حساب خانواده واریز خواهد شد.

پس از واکنش آموزش و پرورش مبنی بر بهبود این دانش اموز در تماسی که مادر فرزاد با پایگاه خبری اوشیدا داشت، ضمن ارایه مدارک خواهان پیگیری این موضوع شد.

وی گفت: طبق اسناد و مدارک پزشک متخصص، ماندگاری اسکار و تغییر رنگ دائمی پوست رخ داده که این خود می تواند یک نقص به شمار آید چرا که زیبایی فرزاد دیگر بازنخواهد گشت.

مرضیه افغانپور ادامه داد: در عکسی که از فرزاد توسط آموزش و پرورش منتشر شده لک های صورت او دیده نمی‌شود در حالی که صورت فرزاد در بسیاری از نقاط دچار تغییر رنگ شده و تحمل این موضوع برای یک نوجوان سخت است.

وی بیان کرد: حتی پزشکی که آموزش و پرورش برای درمان به ما معرفی کرده بود نیز عنوان کرده که صورت فرزاد قابل درمان نیست.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
, ,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه