اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

باید مشکل زیرساخت‌های معادن سنگ شهرستان فارسان مرتفع گردد

باید مشکل زیرساخت‌های معادن سنگ شهرستان فارسان مرتفع گردد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که حدود 70 درصد از معادن شهرستان فارسان که معادن سنگ تزئینی هستند مشکلاتی که در خصوص زیرساخت‌ها دارند باید مرتفع گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید نعیم امامی در سفر به شهرستان فارسان که باهدف بررسی وضعیت فعالیت واحدهای صنعتی، معدنی و مسائل مربوط به مشاغل خانگی صورت گرفت در گفت‌وگو با خبرنگار  پیرغار اظهار کرد: در حوزه مشاغل خانگی تنها شهرستانی که توانسته است تمام سهمیه وام تسهیلات را در حوزه صنعت، معدن و تجارت دریافت کند شهرستان فارسان بوده است.

وی در ادامه افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که حدود 70 درصد از معادن شهرستان که معادن سنگ تزئینی هستند باارزش افزوده بالا و مشکلاتی که در خصوص زیرساخت‌ها دارند فعال می‌باشند.

امامی اظهار داشت: ازجمله مشکل عمده زیرساخت‌ها بحث برق و جاده در مسیر معادن بیدکل و بابا حیدر می‌باشد و امید است که با موافقت مسئولین ملی و کشوری در سال 97 اصلاح جاده و برق‌کشی این جاده‌ها را انجام دهیم.

راه‌اندازی یک واحد فرآوری سنگ با مشارکت طرف خارجی در شهرک صنعتی جونقان

امامی خاطرنشان کرد: در حوزه صنایع معدنی تمام تلاش بر این است که یک واحد فراوری سنگ با مشارکت طرف خارجی در شهرک صنعتی جونقان راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: در حوزه صنعت 70 درصد آز آن‌ها فعال هستند و تمام واحدها، کوچک با اشتغال پایین هستند تلاش بر این است که واحدها را گسترش دهیم با اشتغال‌زایی بیشتر و برنامه‌هایی برای رونق‌بخش شهرک صنعتی جونقان در خصوص انتقال بخش بزرگی از واحدهای صنعتی به این شهرک.

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در حوزه مشاغل خانگی تنها شهرستانی که توانسته است تمام سهمیه وام تسهیلات را در حوزه صنعت، معدن و تجارت به مبلغ 625 میلیون تومان را دریافت کند شهرستان فارسان بوده است که با پیگیری‌های لازم در این خصوص امید است این سهم افزایش پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیرغار, پیرغار,
,
,
,
,
,
, راه‌اندازی یک واحد فرآوری سنگ با مشارکت طرف خارجی در شهرک صنعتی جونقان, راه‌اندازی یک واحد فرآوری سنگ با مشارکت طرف خارجی در شهرک صنعتی جونقان,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه