اخبار داغ

در طرح سئوال نماینده مهاباد از وزیر امور خارجه صورت گرفت؛

اعتراض نماینده حامی روحانی به سستی دولت در نجات ملوانان نفت کش سانچی

اعتراض نماینده حامی روحانی به سستی دولت در نجات ملوانان نفت کش سانچی
نماینده مهاباد با طرح سئوال از وزیر امور خارجه نسبت به سستی در کمک رسانی به ملوانان کشتی نفت کش سانجی اعتراض خود در این باره را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان؛ حادثه اسفناکی که چندی پیش برای یکی از کشتی های نفت کش کشور در دریای چین رخ داد و باعث جان باختن همه سرنشینان این کشتی با نام سانچی پیش آمد با عکس العمل های متفاوت و گسترده ای خصوصا در فضای مجازی رو به رو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,

در ادامه همین واکنش ها نماینده مهاباد با طرح سئوال از وزیر امور خارجه نسبت به تعلل و سستی دولت در عدم رسیدگی به موقع دولت خواهان پاسخگویی جواد ظریف در این باره شده است.

,

نماینده مهاباد در کاربرگ سئوال از وزیری که منتشر کرده است آورده است:  بی تفاوتی شدید دولت و خصوصاً وزیر امور خارجه در رسیدگی به وضعیت ملوانان حادثه دیده که 30 نفر از آنها ایرانی بودند مشاهده شد. دولت چین نیز که یکی از شرکای بزرگ اقتصادی ما محسوب می شود علی رغم روابط ظاهراً حسنه ای که با ما دارد کاری از پیش نبرد و دولت مردان ایرانی پس از 5 روز به فکر کمک به ملوانان افتادند. محمود زاده در ادامه سئوال خود از وزیر امور خارجه آورده است که چه کسی پاسخگوی مادران داغدیده این ملوانان خواهد بود.

,

سستی و انفعال دولت نتها به این موضوع ختم نمی شود بلکه در حادثه زلزله ای که اخیرا برای مناطق شمالغرب کشور و خصوصاً در استان کرمانشاه پیش آمد موج نارضایتی گسترده ای از ضعف در امداد رسانی دولتی ها به زلزله زده های غالباً کُرد زبان مشاهده شد؛ اما هیچ صدای اعتراض و پرسش و فشاری از امثال نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی شنیده نشد.

,

محمودزاده که با نطق ها و مصاحبه های شاذ و تبلیغاتی خود در صدد انگشت نما شدن در میان نمایندگان کُرد مجلس است؛ یکی از حامیان پر وپا قرص روحانی در هنگامه انتخابات به شمار می رود و بارها با حضور در ستاد تبلیغاتی که از سوی نزدیکان وی برای رئیس جمهور فعلی در مهاباد ایجاد شده بود در حمایت و ترغیب مردم برای رای دادن به روحانی سخنرانی کرده انگار برای رهایی از تعلق خاطر فکری و سیاسی که به جناح حاکم دارد با این روش می خواهد از دولتی که با رویه رقیب هراسی برایش تبلیغات کرده است به آهستگی اعلام برائت کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه