اخبار داغ

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر خبر داد؛

تصویب لایحه تخفیف ۳۰ درصدی بهای خدمات وعوارض ساختمانی به مناسبت دهه فجر

تصویب لایحه تخفیف ۳۰ درصدی بهای خدمات وعوارض ساختمانی به مناسبت دهه فجر
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر چناران گفت: شهروندانی که نسبت به پرداخت عوارض ساختمانی و بهای خدماتی خویش از 12 بهمن ماه جاری اقدام کنند از 30 درصد تخفیف بهرمند می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمزه نظافت در گفتگو با ندای چناران، از تصویب لایحه ارسالی تخفیف 30 درصدی مطالبات شهرداری چناران به مناسبت سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران،,

 

,

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر چناران افزود: با نزدیک شدن به ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و سالگرد پیروزی انقلاب، همه ساله تخفیف‌هایی را در بخش عوارض و بهای خدمات برای شهروندان در نظر می‌گیریم.

,

 

,

وی بیان کرد: به منظور تشویق کلیه شهروندان چناران، کسانی که از 12 بهمن ماه سال جاری، کلیه مطالبات خود را به صورت یکجا و نقداً پرداخت کنند از ۳۰ درصد تشویق پرداخت نقدی بهرمند می‌شوند.

,

 

,

نظافت خاطرنشان کرد: امسال بر اساس لایحه ارسالی و پیشنهاد شهرداری مقرر شد که این تخفیفات از 12 بهمن ماه سال جاری تا پایان فروردین ماه 97 برای شهروندان اعمال شود.

,

 

,

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر چناران اظهار داشت: این مصوبه در بیست و یکمین جلسه غیر علنی شورای شهر چناران و با موافقت کلیه اعضا به تصویب رسید و ان‌شاالله بعد از تأیید کمیته انطباق فرمانداری جهت اجرا به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

,

 

,

این عضو شورای شهر افزود: با توجه به اینکه منبع اصلی درآمدهای شهرداری از محل پرداخت‌های عوارض توسط شهروندان تأمین می‌شود، فرصت مغتنمی است تا همشهریان گرامی ضمن بهره مندی از این بسته تشویقی با مشارکت خود و پرداخت عوارض و بهای خدمات یاری‌گر مجموعه مدیریت شهری در ارتقاء درآمدهای شهرداری و افزایش خدمات بیشتر و رفاه عمومی در سطح شهر باشند.

,

 

,

نظافت بیان کرد: استقبال شهروندان از این فرصتها، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات قانونی، می‌تواند عامل افزایش مشارکت حداکثری مردم را در آبادانی و توسعه شهر به دنبال داشته باشد و شهرداری نیز در توزیع و گسترش خدمات خود به تمام نقاط شهر با مشکلی مواجه نشود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه