اخبار داغ

امام جمعه موقت ورامین:

برنامه‌های دهه فجر امسال باید به صورت ویژه برگزار شود / نباید به دشمنان نظام فرصت اقدامی دهیم

برنامه‌های دهه فجر امسال باید به صورت ویژه برگزار شود / نباید به دشمنان نظام فرصت اقدامی دهیم
امام جمعه موقت ورامین گفت: اگر می‌خواهیم فرصت را از کسانی که می خواهند به نظام ضربه بزنند بگیریم باید اقدامات مناسب را انجام دهیم و همچنین اقدامات انجام شده در انقلاب را به همگان اعلام کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از ورامین ما ؛ حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در جلسه کمیته فضا سازی و تزئینات شهری ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی که در دفتر شهردار ورامین برگزار شد بیان کرد: دشمنان ما شمشیر را از رو بسته اند و شاهد بودیم که در تیر ماه سال جاری منافقین جلسه ای برگزار کرده و در آن جلسه نیز تعدادی رئیس جمهور و دیگر مسئولین ارشد کشورهای مختلف حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی خاطر نشان کرد: اتفاقاتی که این روزها افتاد و شاهد آن بودیم اتفاقاتی نبود که قرار نبود این روزها اتفاق افتد و از سوی دیگر نیز برنامه ریزی دقیق برای آن کرده بودند.

,

امام جمعه موقت ورامین افزود: حماقت دشمنان به اندازه ای بود که هیچ چیز را باقی نگذاشتند ولی اگر حساب شده عمل می کردند مقابله با آنها آسان نبود.

,

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه همه نسبت به وضعیت موجود اعتراض دارند، گفت: مردم منتقد و معترض بعد از ورود سران استکبار و از سوی دیگر نیز آتش زدن امامزاده و پرچم جمهوری اسلامی ایران خود را کنار کشیده و در برابر آنها نیز موضع گرفتند.

,

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال یکی از مهمترین دهه فجرهای بعد از انقلاب اسلامی است، افزود: اگر دشمن بتواند حرکات بزرگ مانند راهپیمایی ۲۲بهمن را تحت الشعاع قرار دهد توانسته به قسمتی از خواسته خود برسد.

,

امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت: اگر روی حجاب سرمایه گذاری کنیم و امر به معروف کنیم آن زمان است که منکر و بی حجابی به خودی خود کم شده و از بین می رود.

,

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: ما هر درسی به کسی می خواهیم دهیم می توانیم با فاطمیه آن را بیان کنیم و تقارن فاطمیه با دهه مبارک فجر یک فرصت بسیار خوبی است.

,

وی خاطر نشان کرد: ویژه برنامه ورود حضرت امام خمینی(ره) که برای اولین بار در شهرستان ورامین اجرا شده و مورد استقبال بسیار خوب مردم نیز قرار گرفته است.

,

امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت: سخنرانان بسیار قوی و خوبی برای شب هایی دهه فجر توسط مساجد ورامین هماهنگ شده است که می تواند اقدام بسیار خوبی در جهت آشنایی عموم مردم با انقلاب باشد.

,

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار خوبی داشته است که طرح‌های آنها برای اولین بار در ورامین آماده شده و در معابر اصلی شهر نصب خواهد شد.

,

وی بیان کرد: اگر می خواهیم فرصت را از کسانی که می خواهند به نظام ضربه بزنند بگیریم باید اقدامات مناسب را انجام دهیم و همچنین اقدامات انجام شده در انقلاب را به همگان اعلام کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه