اخبار داغ

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی:

اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق شعار سال کافی نبوده است/ نمی توان باوجود واردات بی رویه و قاچاق کالا از تولید حمایت کرد

اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق شعار سال کافی نبوده است/ نمی توان باوجود واردات بی رویه و قاچاق کالا از تولید حمایت کرد
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی شاهد واردات بی رویه کالا و قاچاق کالا و ارز از ورودی های کشور باشیم، قطعا نمی توانیم به خوبی از تولیدات داخلی حمایت کنیم و با وجود رکود، گرانی و نابسامانی هایی که وجود دارد، نمی توانیم در حوزه اشتغال حرفی برای گفتن داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور درگفتگو با  ناب نیوز در خصوص عملکرد مسئولین کشور در راستای تحقق شعار سال با عنوان" اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" گفت: تلاش هایی در این راستا انجام شده است اما نتوانسته گویای عملکرد مثبت در حوزه تحقق شعار سال باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ناب نیوز,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرچه به روزهای پایانی سال نزدیک تر می شویم عقب ماندن از برنامه ها و شعار سال مزین به اقتصاد مقاومتی بیشتر به چشم می خورد، تصریح کرد: علیرغم اینکه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز توفیقاتی داشتیم اما در مقابل حجم عظیم قاچاقی که وارد کشور شده، چشمگیر نیست.

,

وی افزود: وقتی شاهد واردات بی رویه کالا و قاچاق کالا و ارز از ورودی های کشور باشیم، قطعا نمی توانیم به خوبی از تولیدات داخلی حمایت کنیم و با وجود رکود، گرانی و نابسامانی هایی که وجود دارد، نمی توانیم در حوزه اشتغال حرفی برای گفتن داشته باشیم.

,

کمالی پور ابراز کرد: این روزها که ماه های پایانی سال را پشت سر می گذاریم، باتوجه به چشم اندازی که در ابتدای سال تعریف کردیم، نتوانستیم دراین حوزه موفقیت نشان دهیم.

,

وی با اشاره به اعتراضات به حق مردم نسبت به گرانی و بیکاری که دغدغه مقام معظم رهبری در ابتدای سال بود، خاطرنشان کرد: این امر نشان داد نتوانستیم در توده های جامعه شعار سال را عملیاتی کنیم؛ البته نمی خواهیم غیرمنصفانه حرف بزنیم و اقداماتی که در این زمینه افتاده نادیده بگیریم، اما این اقدامات کافی نبوده و نتوانسته به نحو شایسته و بایسته به شعار سال بپردازد و آن را محقق کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه