اخبار داغ

فرماندار شهرستان خرم‌دره:

لزوم برنامه ریزی برای مکان‌یابی مناسب برای توزیع میوه شب عید

لزوم برنامه ریزی برای مکان‌یابی مناسب  برای توزیع میوه شب عید
فرماندار خرمدره گفت: باید با برنامه ریزی مناسب برای خرید و ذخیره میوه مورد نیاز شهرستان و همچنین مکان‌یابی مناسب برای توزیع آن در سطح شهرستان اقدام شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از نبض سحر، حجت محمدی در سومین جلسه هماهنگی ستاد تنظیم بازار شهرستان خرم دره با اشاره به به قرار داشتن در آستانه ایام نوروز و اهمیت تنظیم بازار در تهیه اقلام مورد نیاز مردم اظهار داشت: وظیفه ستاد تنظیم بازار شهرستان نظارت و برنامه ریزی دقیق در تهیه و توزیع کالاهای ضروری بازار عید در روزهای پایانی سال است تا  شب عید و سال جدید را مردم با ارامش خاطر بیشتری  نسبت به تامین مایحتاج خود اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر، ,

وی هدف از برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار به ویژه در آستانه ایام نوروز را بررسی وضعیت بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی عنوان کرد و بر تامین کالاهای اساسی و با قیمت و کیفیت مناسب  به مردم از سوی اعضا ستاد تظیم بازار تاکید کرد.

,

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان خرم دره با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز، تاکیدکرد: باید با برنامه ریزی مناسب برای خرید و ذخیره میوه مورد نیاز شهرستان و همچنین مکان‌یابی مناسب  برای توزیع آن در سطح شهرستان اقدام شود.

,

محمدی در پایان همچنین بر تامین فراوردهای گوشتی اعم از گوشت قرمز و مرغ و سایر اقلام مورد نیاز مردم به ویژه در ایام باقیمانده به سال جدید و عید نوروز با قیمت مصوب تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی ، نظارت و کنترل بیشتر ادارات مرتبط در این خصوص شد.

,

در ادامه این جلسه کریمی  رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان خرم دره با ارائه گزارش عملکرد سه ماهه سوم  بازرسی و نظارت و ضعیت بازار تخم مرغ و اقدامات انجام شده و نمایشگاه عرضه کالا پرداخت .

,

دراین جلسه  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم دره نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت قیمت تخم مرغ و گوشت قرمز و سفید، اظهار کرد: با هدف تنظیم بازار ایام پایانی سال وتامین میوه شب عید ،سیب و پرتقال مورد نیاز مردم شهرستان در شب عید به اندازه کافی تامین و همانند سال گذشته  عرضه می شود .

,

سومین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خرم دره  به ریاست فرماندار و با دستور کار گزارش وضعیت تنظیم بازار گوشت قرمز – مرغ و تخم مرغ – میوه شب عید ،بررسی تقویم نمایشگاهی در اواخر سال ،گزارش از وضعیت بازار و تمهیدات بازرسی و نظارت در ایام پایانی سال و بررسی وضعیت بازارچه و جمعه بازاربرگزار شد .

,

انتقال مکان جمعه بازار و سبزی فروشان به مکان جدید طی مدت یکماه و از طریق فراخوان به حاشیه شهر خرم دره توسط شهرداری ، برگزاری هرگونه نمایشگاه با درخواست کتبی و مجوز ستاد تنظیم بازار با اولویت اتحادیه های صنفی شهرستان از طریق دبیرخانه ستاد (صنعت معدن )، انجام تمهیدات لازم برای استقرار بازار روز و شغل های سیار جهت ساماندهی آنها توسط شهرداری و اتاق اصناف و تسهیلات سفر با مشارکت اتحادیه های صنفی در آستانه پایان سال برای شهرستان ازمصوبات وتصمیمات سومین جلسه ستادتنظیم بازارشهرستان خرم دره بود.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه