اخبار داغ

هنرمندان سنندجی دغدغه‌های خود را با شهردار در میان گذاشتند/ شهردار: رفع مشکلات شهرداری سنندج نیازمند تعامل هنرمندان است

هنرمندان سنندجی دغدغه‌های خود را با شهردار در میان گذاشتند/ شهردار: رفع مشکلات شهرداری سنندج نیازمند تعامل هنرمندان است
شب گذشته جمعی از هنرمندان شهرستان سنندج در یک نشست صمیمی با شهردار دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حشمت‌الله صیدی در این نشست، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغه دغه مدیران توسعه همه‌جانبه اجتماعی، اقتصاد ی،فرهنگی  جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

شهردار سنندج بیان کرد:  شهر سنندج همواره خاستگاه هنرمندانی بوده که نام و آوازه آن‌ها  فراتر از این دیار و در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بوده است.

,

 

,

, ,

 

,

وی گفت: هنرمندان ارزشمندترین سرمایه‌ای اجتماعی و فرهنگی هر جامعه‌ای هستند که استفاده صحیح و درست از فکر و ایده خلاق هنرمندان  می‌تواند در رفع بسیاری از آسیب‌های جامعه تأثیرگذار باشد.

,

 

,

صیدی عنوان کرد: سنندج ازلحاظ غنای فرهنگی و هنری دارای پتانسیل‌های فراوانی است که باید از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه اقتصادی و گردشگری بهره گرفت.

,

 

,

وی تأکید کرد: احیاء بافت‌های سنتی و تاریخی در جذب گردشگر و معرفی هرچه بیشتر هنر ،هنرمندان این دیار و همچنین رونق اقتصادی سنندج تأثیر بسزایی دارد.

,

 

,

صیدی تصریح کرد: شهرداری‌ها به‌عنوان  نهادی کاملاً مردمی نیازمند تعامل و همکاری بیشتر با تمامی هنرمندان در عرصه‌های مختلف است؛ چراکه در سایه تعامل و همکاری با هنرمندان می‌توان بسیاری از مشکلات و معضلات فرا روی شهرداری را در سطح شهر رفع نمود.

,

 

,

وی اعلام کرد: تقویت حوزه فرهنگی و اجتماعی در شهرداری‌ها در راستای برقراری تعامل و همکاری با هنرمندان بسیار حائز اهمیت است و این شهرداری هم در همین راستا برنامه‌های متعددی در این دوره  در دستور کار خود قرار داده است.

,

 

,

شهردار سنندج بر برگزاری جلسات مستمر با تمامی هنرمندان تأکید نمود و از هنرمندان درخواست نمود: باهدف توسعه همه‌جانبه سنندج ،شهرداری  را با  ارائه طرح‌ها و فکرهای  خلاقانه  یاری کنید.

,

 

,

, ,

 

,

در این نشست صمیمی هنرمندان برخی از دغه دغه ها و مشکلات خود را با شهردار در میان گذاشتند.

,

 

,

 به گزارش کُردتودی، مهمترین مشکل هنرمندان در سنندج نبود بیمه هنرمندان، هزینه‌های بالای برپایی نمایشگاه و محدود بودن فضاهای کاری است.

, کُردتودی،,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه